Job 22 van 48


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende | Voltijds of 4/5


Functie

  • Ben jij een administratieve duizendpoot, punctueel en georganiseerd? Dan ben jij misschien de persoon waar we naar op zoek zijn.
  • Ingave en voorbereiden van contracten in ERP.
  • Klanten contacteren om levering en installatie af te spreken.
  • Plannen van de installatie in de planningsmodule.
  • Facturatie van de overeenkomst starten.
  • Je staat ook nauw in contact met de andere afdelingen, zoals verkoopdienst, transport, dispatching.
  • Daarnaast sta je 1 dag per week in voor de dispatching. Je verwerkt service aanvragen en plant deze bij de goede technieker in.
  • Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een aangename en evoluerende werkomgeving?
  • Met een no-nonsense, ambitieuze en lange termijnvisie is werkzekerheid verzekerd.
  • Collegialiteit staat centraal.
  • Je werkt in een team van 5 collega’s.
  • Er heerst een hands-on mentaliteit waarbij iedereen aanspreekbaar is, open communicatie heerst.
  • Kortom een hardwerkende omgeving waarin plezier maken ook belangrijk is.

Jouw profiel

  • Een voltijdse of 4/5de tewerkstelling in een sterk groeiend bedrijf met 15 jaar ervaring.
  • Een correct en aantrekkelijk salarispakket.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief met de kans op doorgroeimogelijkheden.
  • Flexibele werkomgeving en een goede work-life balance met de mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Leuke teambuildings, bedrijfsevents en nog zoveel meer.... staan je allemaal te wachten.
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Je bent communicatief en administratief sterk.
  • Je draagt nauwkeurigheid sterk in het vaandel.
  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of A2 diploma met daarnaast een goeie portie administratieve ervaring.
  • Je kan jezelf uitdrukken in het Nederlands (Frans is een pluspunt).
  • Relevante ervaring is een plus, maar geen noodzaak. Hands on mentaliteit en flexibiliteit dragen we hoog in het vaandel.

Solliciteren

Houtsaeger Caroline
0478336499
caroline@uma-hr.be

Solliciteren