Job 30 van 55


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende | Logistiek | Interieur | Marktleider


Functie

Bur.o Recruitment gaat op zoek naar versterking van het logistieke team in een extra administratieve collega. Als marktleider in hun segment zijn ze op vandaag een internationale speler met eigen productiesites en distributiecentra verspreid over de wereld.

Zowel junior profielen met een eerste werkervaring als ervaren profielen kunnen in aanmerking komen voor deze ruime gevarieerde job.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je behartigt het mail verkeer.
  • Je volgt de geplaatste bestellingen logistiek verder op en controleert de stock.
  • Je zorgt voor het inboeken van de containers.
  • Je scant werkorders en paklijsten in.
  • Je werkt de verkooporders verder uit.
  • De afhalingen van klanten leid je ook in goede banen.
  • Je past prijzen aan van de materialen in het bedrijfseigen ERP systeem.
  • Je controleert facturen en maakt creditnota's aan.
  • Je print werklijsten af van de binnen te komen containers elke week.
  • Je volgt de a ankoopvergaderingen mee.
  • Maandelijks sta je in voor stocktellingen en boek je overgekomen stock in tussen landen en sites.
  • Je verzorgt het palletten-beheer en bestelt werkkledij, schoenen en magazijnmaterialen.

Jouw profiel

  • Je behaalde succesvol een Bachelor diploma of hebt relevante ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Ben je recent afgestudeerd? Dan kan je ook in aanmerking komen, heb je een eerste werkervaring, is dat een troef.
  • Ervaring in een logistieke functie kan een meerwaarde zijn, administratief onderlegd zijn is wel een must.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en spreekt bij voorkeur een mondje professioneel Frans en Engels.
  • Je werkt vlot met Microsoft Office, kennis van het ERP pakket Navision is een troef.
  • Je bent administratief sterk , klant- en service gericht en werkt op een ordelijke en gestructureerde manier.
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Een functie in een expansief bedrijf met een leiderspositie in de markt.
  • Een gevarieerde job waarin je je administratieve skills kan toepassen.
  • Aangename werkomgeving met een familiaal karakter.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques en een groepsverzekering.
  • Een uitgebreid intern opleiding straject.
  • Een zeer aantrekkelijke ultramoderne werkomgeving in fantastisch mooie kantoren en impressionante showroom.
  • In het kort: een stimulerende werkomgeving, kansen voor professionele groei en een competitief salaris.
  • Een gevarieerde functie waarin je kan bijdragen aan het marktleiderschap in de wereld.

Solliciteren

Marisa Callant
0491370828
marisa@bur-o.be

Solliciteren