Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker - regio Gent


Functie

Functieomschrijving

Als Administration Officer ben je de administratieve draaischijf van het kantoor en sta je mee in voor het administratieve beheer van gebouwen in mede-eigendom.

Je takenpakket is veelzijdig en afwisselend

  • Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal van onze klanten en leveranciers.
  • Je behandelt binnenkomende telefoons, verstrekt de nodige informatie en verbindt door indien nodig.
  • Je beheert meerdere mailboxen en zorgt voor een foutloze opvolging ervan.
  • Je staat in voor de verwerking van binnenkomende en uitgaande post.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvragen en verzamelen van een aantal voor de werking relevante gegevens.
  • Je voert allerlei (klanten)gegevens in volgens duidelijke instructies.
  • Je ziet toe op een correct administratief klassement.
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan het accounting team en je manager.
  • Je verzorgt de interne en externe verdeling van nota's en documenten.
  • Je ziet erop toe dat het kantoor steeds voorzien is van kantoormaterialen, koffies, water,...
  • Je communiceert helder en vlot met klanten, leveranciers en verschillende afdelingen binnen de groep.

Jouw profiel

In dit profiel herken jij je:

  • Je hebt een diploma in een administratieve richting, of hebt gelijkwaardige competenties door ervaring.
  • Je spreekt en schrijft probleemloos Nederlands. Engels en/of Frans zijn een plus!
  • Je vindt het fijn om met klanten en partners te communiceren en doet dit op een heldere en open manier.
  • Je bent een organisatietalent en voert je taken dan ook procesmatig en nauwkeurig uit.
  • Samenwerken met collega’s geeft je energie en tegelijkertijd neem je ook vlot eigenaarschap over nieuwe uitdagingen in je takenpakket.
  • De meest courante Office-toepassingen hebben geen geheimen voor jou.
  • Je wordt warm van onze missie om de meest betrouwbare en professionele partner van al onze klanten te worden.
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Bij ons krijg je:

  • De kans om te werken bij de 'syndicus van de toekomst', voorloper op het gebied van technische innovatie en digitalisatie #weshapethefuture/.
  • Een fijne werksfeer in een team van gedreven, professionele en toegewijde collega’s.
  • Een ‘on the job’ training van een senior collega en alle kansen om door te groeien binnen Gerantis.
  • Een veelzijdige job waarin geen enkele dag dezelfde is.
  • Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een contract in een 40u-stelsel, met 12 extra betaalde verlofdagen (ADV).

Solliciteren

Vlayen Patrick
032692000
hr@gerantis.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht