Job 109 van 136


Report this listing

Solliciteren



Financial Assistant


Functie

Onze klant is een technische speler.

Hou jij ervan om administratieve en financiële ondersteuning te bieden zodat de business unit op wieltjes loopt?

Dan is de functie van Financial Assistant je op het lijf geschreven!

Als Financial Assistant ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve en financiële ondersteuning van de hele business unit.

Afhankelijk van je woonplaats kan je werken vanuit ons kantoor in Leuven, Brussel of Beringen.

Maar wat ga je dan concreet moeten doen?
Een greep uit je takenpakket:
  • Contract Managers ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse project reviews.
  • De Business Unit Manager ondersteunen in de voorbereiding van maandelijkse business reviews.
  • Administratief en financieel opvolgen van contracten in SAP en FMIS.
  • Facturatie contractportfolio.
  • Opvolging facturatie en cashflow. Contact met de klant hierover indien nodig.

Jouw profiel

  • Een bachelor diploma hebt behaalt in een administratieve richting.
  • Bij voorkeur heb je dit reeds in de praktijk kunnen omzetten binnen een 1e ervaring met gelijkaardige taken.
  • Vlot kan werken met PC en Office. Excel, Teams, Outlook, ze zijn je niet vreemd!
  • Je vlot kan uitdrukken in Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bekend staat voor je nauwkeurigheid en teamspirit. Iemand met oog voor detail en die teamgericht is, dat is wat we zoeken.
  • Werk ziet liggen. Jij staat bekend als iemand die initiatief neemt en proactief te werk gaat.
  • Ervaring hebt met SAP, dat is zeker een troef!
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

Dit bedrijf wil een weerspiegeling zijn van de Belgische samenleving.

Ze zijn niet het zoveelste bedrijf dat je "aantrekkelijke salarisvoorwaarden en concurrerende extralegale voorwaarden" biedt. Hoewel dit ook deel uitmaakt van ons basispakket, hebben we nog veel meer te bieden:
  • Direct vast contract
  • Een job die voldoening geeft in een stabiele, dynamische en geëngageerde onderneming.
  • Een aangename en ondersteunende werksfeer
  • Een balans tussen je werk en je privéleven
  • Echte kansen om je vaardigheden en je carrière te ontwikkelen in een gewaardeerde werkomgeving

En om het dan toch te hebben over de aantrekkelijke salarisvoorwaarde en concurrerende extralegale voorwaarden, hierbij een greep uit wat we bieden:
  • Maaltijdcheques
  • Smartphone + abonnement
  • Laptop
  • Verlof: 32 dagen/jaar (12 extra ADV + 20 vakantiedagen)
  • 100% sociaal abonnement
  • groepsverzekering
  • hospitalisatieverzekering
  • CAO 90 (collectieve bonus in februari)
  • Fietslease
  • 13de maand
  • Kortingen bij onze partners
  • ...

Solliciteren

Sarah Selleslagh
info@solixsearch.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht