Job 12 van 36


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker - thuiswerk en snelle opstart


Functie

Onze klanten bijstaan met een perfecte dienstverlening voor hun klanten. Via verschillende kanalen sta je hen te woord. Soms om afspraken te plannen, om klanten met administratieve of technische vragen te helpen, om fondsen te werven, om financiële vragen te beantwoorden of om leuke producten of diensten te verkopen. Je vindt vast jouw gading in ons aanbod!

Jouw profiel

  • Je beheerst de Nederlandse taal
  • Je bent beschikbaar tussen maandag en zondag tussen 8u30 en 22u
  • Een begripvolle en vlotte, spontane klantendienstmedewerker met commerciële vaardigheden
  • Soms zijn er piekmomenten? Met jouw stressbestendige vaardigheden overkom je ze gezwind
  • Je bezit sterke computervaardigheden.
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Particulieren
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Bedrijven
  • Key accounts opvolgen
  • Klanten: Key accounts
  • Domein: Internetverkoop
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

WEngage is marktleider in contact center services. Met meer dan 30 jaar ervaring bieden we een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie. Op deze manier is WEngage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.


We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team. De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je start met een interimcontract en een marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques na 3 maanden. Daarna - als je goed presteert - volgt een vast WEngage contract. Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten. de startdatum is voorzien op 31/01/2024

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren