Ben jij de inbound klantendienstmedewerker die ons te gekke team wilt versterken bij Luminus? Heb jij een passie voor alles rond cijfers en facturen? Dan ben jij DE geschikte inbound klantendienstmedewerker voor de dienst facturatie bij ons bedrijf Luminus te Hasselt.
Als inbound klantendienst medewerker bij Luminus ontvang jij inkomende oproepen van klanten met vragen over facturen en voorschotten. Door middel van jouw empatische skills zorg jij ervoor dat klant iedere zich begrepen voelt. Eens de vraag van de klant beantwoord is, zorg jij voor een correcte administratieve afhandeling van het dossier mede door een interne opleiding.
Onze collega inbound klantendienstmedewerker is bij voorkeur:
- Enorm empathisch! Geen enkele vraag is voor jou te veel. En door jouw inlevingsvermogen geef je elke klant een goed gevoel.
- Een spraakwaterval. Met jouw enthousiasme kan je met elke klant een tof gesprek aanknopen. Daarbij doe jij dit feilloos in het Nederlands (geschreven & mondeling).
- Een handige harry met computers. Jij hebt wel vaker gewerkt met 2 schermen. Termen als Excell, Outlook & Chrome zijn voor jou niet onbekend.
WEngage: Together for better connections
In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.
Voor jouw inzet word je beloond met:
Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55