Job 14 van 36


Report this listing

Solliciteren



Telefonisch klantendienstmedewerker - optie thuiswerk


Functie

Ben jij de inbound klantendienstmedewerker die ons te gekke team wilt versterken bij Luminus? Heb jij een passie voor alles rond cijfers en facturen? Dan ben jij DE geschikte inbound klantendienstmedewerker voor de dienst facturatie bij ons bedrijf Luminus te Hasselt.

Als inbound klantendienst medewerker bij Luminus ontvang jij inkomende oproepen van klanten met vragen over facturen en voorschotten. Door middel van jouw empatische skills zorg jij ervoor dat klant iedere zich begrepen voelt. Eens de vraag van de klant beantwoord is, zorg jij voor een correcte administratieve afhandeling van het dossier mede door een interne opleiding.

Jouw profiel

Onze collega inbound klantendienstmedewerker is bij voorkeur:

- Enorm empathisch! Geen enkele vraag is voor jou te veel. En door jouw inlevingsvermogen geef je elke klant een goed gevoel.

- Een spraakwaterval. Met jouw enthousiasme kan je met elke klant een tof gesprek aanknopen. Daarbij doe jij dit feilloos in het Nederlands (geschreven & mondeling).

- Een handige harry met computers. Jij hebt wel vaker gewerkt met 2 schermen. Termen als Excell, Outlook & Chrome zijn voor jou niet onbekend.

  • Domein: Internetverkoop
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Klanten: Particulieren
  • Domein: Postorderverkoop
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Bedrijven
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Key accounts
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Key accounts opvolgen

Aanbod

Bedrijfsinfo

WEngage: Together for better connections

In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.


Voor jouw inzet word je beloond met:

  • Een interne en betaalde opleiding . Hierna ben je een echte pro!
  • Een marktconform loon aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques.
  • Mooie premies bij het behalen van de voorpogestelde targets.
  • Optie vast contract.
  • Optie thuiswerk.
  • Flexibele werkrooster tussen maandag en vrijdag (tussen 9-18u) zowel fulltime als parttime die 3 weken op voorhand bekend wordt gemaakt.
  • Een prachtige werklocatie op de CORDA CAMPUS te Hasselt waarbij openbaar veroer gemakkelijk te gebruiken is.

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren