Job 16 van 36


Report this listing

Solliciteren



klantendienst medewerker VAB.


Functie

Ben je gepassioneerd door het ondersteunen van klanten? Schakel je moeiteloos tussen Nederlands en Frans zonder enige moeite? Ben je stressbestendig en kun je goed prioriteiten stellen? Zoek je afwisseling in je werk? Dan zou jij wel eens de perfecte kandidaat kunnen zijn voor de functie van medewerker op de alarmcentrale als bijstandsverlener!

Wat houdt de rol van medewerker op de alarmcentrale buitenland precies in?

Je biedt hulp aan onze leden die een VAB-reisbijstand hebben afgesloten, maar ook aan klanten met een reisverzekering bij andere partijen (zoals autoconstructeurs, verzekerings- en leasingmaatschappijen). De bijstand omvat medische, technische en sociale hulp:

  • Beantwoorden van noodoproepen van onze klanten vanuit het buitenland.
  • Coördineren van de gegevensverwerking voor technische interventies.
  • Telefonisch contact onderhouden met onze binnen- en buitenlandse contacten.
  • Je vult het dossier aan en gaat aan de slag voor deze klant zodat zij zich minimaal zorgen hoeven te maken.

Jouw profiel

  • Je bent op zoek naar voltijds werk in shifts tussen 7:30 en 23:00 uur.
  • Je bent uiterst klantvriendelijk en empathisch.
  • Bereidheid om ook in het weekend en op feestdagen te werken.
  • Je behandelt graag complexe vraagstukken en komt altijd met een passende oplossing.
  • Parlez-vous français? Fantastique! VAB is een tweetalig bedrijf.
  • Je kunt je eigen werk perfect organiseren en kunt zelfstandig aan de slag.
  • Je hebt een positieve mindset.
  • Outlook, MS Office zijn je niet vreemd. Verder leer je snel nieuwe programma's aan.
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Key accounts opvolgen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Postorderverkoop
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Particulieren
  • Klanten: Key accounts

Aanbod

Bedrijfsinfo

Zeg je VAB dan zeg je ook wegenwacht, want elke dag rekenen 3.000.000 bestuurders op ons voor zekerheid onderweg. Met VAB-Bijstand, -Rijschool, -Banden, -Tweedehandswagens, -Opleiding en tal van andere diensten zijn we een innovatieve voortrekker in mobiliteit. VAB is de grootste mobiliteitsorganisatie van het land, die voor onze klanten zekerheid, bescherming en levenscomfort biedt. Zowel thuis, onderweg als op reis. We zijn innovatief, staan open voor jouw ideeën en hechten veel waarde aan kwaliteit en betrouwbaarheid. Je maakt deel uit van een dynamische en sterk groeiende organisatie met veel expertise en knowhow, waar mensen centraal staan. We hebben pakken energie en dat werkt aanstekelijk. We zijn doeners, we laten het vooruitgaan, letterlijk en figuurlijk! Bij VAB gaan we voor uitstekende kwaliteit en service.


Wat kun je verwachten wanneer je bij VAB aan de slag gaat?

  • Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving.
  • Fulltime werk (40 uur per week), shifts tussen 7:30 en 23:00 uur.
  • Betaalde opleiding vanuit ons kantoor in Zwijndrecht.
  • Na een inwerkperiode is thuiswerken mogelijk.
  • Marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen en premies: maaltijdcheques, interessante premies, lease-opties bij een vast contract.
  • Woon-werkvergoeding.

Ben jij klaar om jouw nieuwe baan te scoren? Laat dan snel van je horen door te solliciteren, en dan nemen wij spoedig contact met je op om alles door te nemen!

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren