Job 19 van 28


Report this listing

Solliciteren



Recruitment Consultant bij Headit


Functie

Headit is een groeiend boetiekkantoor in Permanent Recruitment en HR Consultancy, dat streeft naar topkwaliteit in alles wat we doen. Gespecialiseerde kennis, een persoonlijke aanpak en waardevolle relaties met klant en kandidaat, daar staan we voor!

Ben jij gedreven en resultaatgericht, weet je van aanpakken en ga je steeds voluit en met energie voor je doelstellingen?

Wil je daarnaast voelbaar een verschil maken en meebouwen aan ons succesverhaal?

We zijn op zoek naar onze nieuwe collega! Als Recruitment Consultant speel je een grote rol in de uitbouw van ons kantoor en onze specialisaties.


In deze positie weet je perfect de brug te bouwen tussen kandidaat en klant, toptalent aan te trekken en meerwaarde te creëren voor klant en kandidaat. Je streeft continue naar een uitmuntende klantenbeleving.

Functieomschrijving:

Je beheert je eigen jobportfolio van A-Z:

  • Opbouwen van duurzame klantrelaties door regelmatige contacten en opvolging;
  • De verwachtingen van de klant begrijpen en deze correct vertalen in je zoektocht naar sterke kandidaten;
  • Je treedt op als Consultant: je geeft opbouwend advies aan je klanten om te helpen bij hun wervingsbehoeften;
  • Het juiste talent aantrekken met behulp van verschillende bronnen en netwerken. Je gaat hierbij creatief te werk en past je communicatiestrategie moeiteloos aan naargelang je doelpubliek;
  • Uitgebreid screenen, beoordelen en selecteren van de correcte kandidaat voor je klanten;
  • Zorgen voor een positieve ervaring gedurende het hele aanwervingsproces;
  • Beheren van het volledige wervingsproces, van de opstart van de vacature tot contractonderhandelingen en facturatie;
  • Een goede follow-up-service met regelmatige evaluatiemomenten met kandidaat en klant, om een succesvolle samenwerking te garanderen;
  • Ad-hoc problem solving: je staat kandidaten en klanten bij in onvoorziene situatie, dringende vragen en problemen.

Jouw profiel

  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels (of Frans).
  • Een bachelor- of masterdiploma (idealiter in de richting van Economie, Verkoop, Communicatie, ...);
  • Je hebt minstens één jaar ervaring in rekrutering (vaste werving of interim);
  • Je bent in staat volume te genereren en een hoge workload te dragen;
  • Je weet perfect te anticiperen, zorgt voor een nauwe opvolging, en bezit sterke sense of urgency;
  • Je krijgt energie van sociale contacten en bent communicatief sterk;
  • Een start-up mentaliteit: een ondernemende mindset, een hands-on houding en positieve energie;
  • Je bent flexibel ingesteld en hebt geen nine-to-five mentaliteit;
  • Je werkt steeds efficiënt, resultaatgericht en bent veerkrachtig. Teleurstellingen of tegenslagen weet je vlot te plaatsen;
  • Sterke teamgeest: je collega's weten dat ze op je kunnen rekenen voor hulp en samenwerking;
  • Leuke collega: je vindt het leuk om deel uit te maken van een dynamische, leuke, open werkomgeving. Een lach delen met collega's, actief deelnemen aan teamevenementen, enz.
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Aanvraagdossiers samenstellen voor financiële hulp, opleiding, ...
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • Collectieve acties rond opleiding, tewerkstelling, vergoeding, … uitwerken en leiden

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Je krijgt de kans om deel uit te maken van een snelgroeiende start-up in gespecialiseerde werving;
  • De kans om initiatieven op te zetten, ideeën aan te brengen en een voelbaar verschil te maken;
  • Je komt terecht in een warm, open en gepassioneerd team, een flexibele en stimulerende omgeving;
  • Je krijgt een aangepaste onboarding en training op maat van jouw specifieke behoeften;
  • Je wordt een volledig beloningspakket aangeboden met bedrijfswagen, verzekeringen, netto vergoedingen en bonussysteem.

Solliciteren

Annabel Joris
0479 59 04 12
annabel@headit.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht