Als Boekhoudkundig medewerker verzekeringen ben je verantwoordelijk voor het volgende takenpakket: Dagdagelijkse verzekeringsboekhouding; Inboeken van rekeninguittreksels; Beheren van termijnen; Opvolgen van betalingen; Uitvoeren van betalingen; Ondersteuning in rapportages van cijfers en resultaten; Opvolgen van openstaande premie; Allerlei administratieve taken.
Jouw profiel
Als Boekhoudkundig medewerker verzekeringen ben je/heb je: Een opleiding in een boekhoudkundige richting; Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt Discreet en nauwkeurig; Je hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidszin; Je bent klantgericht en kan zelfstandig werken; Je hebt flexibele ingesteldheid en communicatieve vaardigheden; Tenslotte, je bent een echte teamplayer! Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.
De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
Opvolgen van: Werfactiviteiten
Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
De eigen deskundigheid ontwikkelen
Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
Domein: Leveranciersboekhouding
Domein: Klantenboekhouding
Domein: Analytische boekhouding
De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
Domein: Algemene boekhouding
De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
De activiteitsgraad van het personeel controleren
Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
Opvolgen van: Beleggingen
Domein: Fiscaliteit
Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
Domein: Inning van vorderingen
Opvolgen van: Lonen
Opvolgen van: Onkostennota's
Opvolgen van: Budget
Opvolgen van: Juridische ondersteuning
Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
Commissielonen berekenen
De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
Domein: Lonen
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
Aanbod
Ben je op zoek naar de volgende stap in je carriere? Heb je al ervaring in de boekhouding of heb je net een opleiding afgerond? In ruil voor jouw talenten en motivatie krijg je een zeer competetief verloningspakket aangevuld met meerdere extralegale voordelen. Je mag rekenen op een uitgebreide begeleiding en ondersteuning van je collega's. Je komt terecht in een dynamisch team met een uitgesproken visie.