Job 183 van 318


Report this listing

Solliciteren



Boekhoudkundig medewerker verzekeringen


Functie

Als Boekhoudkundig medewerker verzekeringen ben je verantwoordelijk voor het volgende takenpakket: Dagdagelijkse verzekeringsboekhouding; Inboeken van rekeninguittreksels; Beheren van termijnen; Opvolgen van betalingen; Uitvoeren van betalingen; Ondersteuning in rapportages van cijfers en resultaten; Opvolgen van openstaande premie; Allerlei administratieve taken.

Jouw profiel

Als Boekhoudkundig medewerker verzekeringen ben je/heb je: Een opleiding in een boekhoudkundige richting; Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt Discreet en nauwkeurig; Je hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidszin; Je bent klantgericht en kan zelfstandig werken; Je hebt flexibele ingesteldheid en communicatieve vaardigheden; Tenslotte, je bent een echte teamplayer! Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Domein: Algemene boekhouding
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Domein: Lonen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren

Aanbod

Ben je op zoek naar de volgende stap in je carriere? Heb je al ervaring in de boekhouding of heb je net een opleiding afgerond? In ruil voor jouw talenten en motivatie krijg je een zeer competetief verloningspakket aangevuld met meerdere extralegale voordelen. Je mag rekenen op een uitgebreide begeleiding en ondersteuning van je collega's. Je komt terecht in een dynamisch team met een uitgesproken visie.

Solliciteren

Yulia Epina
09/235.22.32

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht