Job 9 van 11


Report this listing

Solliciteren



Operationeel Aankoper


Functie

Ben je op zoek naar een werkgever waar betrokkenheid centraal staat? Waar je de kans krijgt om te groeien, te leren en jezelf verder te ontwikkelen? Maak kennis met ons team en wordt ook #happytobeBonache.

Bij Bonache start je op met een vast contract onbepaalde duur. Je werkt bij onze klanten on site voor langdurige administratieve opdrachten. Is jouw project ten einde? Geen nood! Wij zorgen ervoor dat je aan de slag blijft. Hierbij houden we rekening met jouw kennis, ervaring en gewenste regio.

  • Contract: vast contract van onbepaalde duur bij Bonache
  • Discipline: Aankoop
  • Regio: Doel
  • Referentienummer: 24 059 1


Waar kom je terecht?

Onze klant is marktleider in de verkoop van energie en produceert tevens elektriciteit. Hun energieproducten en -diensten zijn er zowel voor particulieren als voor bedrijven en openbare besturen. Onze klant is tevens één van de pioniers van kernenergie in België.

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

Als Aankoper ben je verantwoordelijk voor het – tijdig en tegen optimale condities – aankopen van project-gerelateerde goederen en diensten op verschillende technische gebieden, volgens het aankoopbeleid en de wensen van interne klanten.

  • Je verwerkt aankoopdossiers van A tot Z
  • Je volgt herbevoorradingen op en verwerkt ze
  • Je zoekt en evalueert (nieuwe) leveranciers, je onderhandelt over prijs- en leveringsvoorwaarden en je plaatst bestellingen in SAP
  • Je waakt over de doorlooptijden van aanvraag tot facturatie
  • Je evalueert prijzen van leveranciers
  • Je volgt probleemfacturen op
  • Je blijft op de hoogte van nieuwe markt- en productontwikkelingen

Jouw profiel

Welke skills breng je mee?

Bij voorkeur heb je een hoger, technisch of economisch diploma

  • Je bent administratief sterk
  • Je hebt goede kennis van MS Office en SAP
  • Je bent nauwkeurig en assertief
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)

Aanbod

6 redenen om NU te solliciteren bij Bonache:

1. Betrokken werkgeverschap met een breed scala aan groeimogelijkheden op zowel persoonlijk als professioneel vlak

2. Flexibel loonpakket met o.a. maaltijd- en ecocheques, eindejaarspremie, groepsverzekering, hospitalisatie- en tandzorgverzekering. Daarbovenop bieden wij een Flex Income Plan om je eindejaarspremie te optimaliseren

3. Mogelijkheid tot het volgen van verschillende opleidingen , zowel intern als extern, met als doel persoonlijke ontwikkeling en (door)groeimogelijkheden

4. Goede work-life balance : thuiswerk, glijdende werkuren en vierdagenwerkweek zijn mogelijk afhankelijk van je project

5. Jaarlijkse events zoals nieuwjaarsreceptie, familiedag, sportevents, … Loyaliteit wordt beloond! Per 5 jaar in dienst ontvang je een loyaliteitsdag en mag je op onze kosten een leuke trip maken!

6. Grote zorg voor persoonlijke begeleiding en coaching met focus op competenties

Benieuwd? Solliciteer snel, ontdek nog meer voordelen en word een echte Bonacho!

Solliciteren

Klaartje Caers
03 248 39 19
vacature@bonache.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht