Job 26 van 45


Report this listing

Solliciteren



Customer Servicemedewerker


Functie

Streef jij ernaar om onze klanten de beste service te verlenen? Ben jij daarnaast ook nog administratief sterk?

Ons team

EnergyVision brengt duurzame energie-oplossingen naar de huizen en/of bedrijven van onze klanten. Zo plaatsen we zonnepanelen, laadpalen of andere technieken zonder dat de klant één euro hoeft te investeren. Dankzij onze aanpak kunnen klanten vanaf dag één besparen op hun energiefactuur. We begeleiden onze klanten jarenlang en doen er alles aan om hen centraal te stellen, samen met meer dan 200 medewerkers in Gent, Brussel, Tianjin (China) en Casablanca (Marokko).

Als onderdeel van onze groei zijn we op zoek naar een Customer servicemedewerker.

Jouw taken

  • Je bent de tweedelijns contactpersoon van onze klanten waarbij je hen zowel telefonisch als per mail bijstaat
  • Je informeert de klant over de stand van zijn dossier en koppelt zo nodig terug naar jouw collega’s om de klant correct te kunnen informeren
  • Je volgt dossiers op en gaat proactief oplossingen zoeken
  • Daarnaast sta je ook in voor de administratieve verwerking van de dossiers

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Je bent perfect Nederlandstalig en hebt een goede kennis Frans. Kennis Engels is een pluspunt
  • Je bent communicatief vaardig en houdt van klantencontact
  • Je gaat steeds gestructureerd en planmatig te werk
  • Je hebt een sterke interesse in de sector, meer specifiek energieleveranciers
  • Kennis over hernieuwbare energie is een sterke meerwaarde
  • Je voelt je thuis in een dynamisch team en houdt van een veranderende omgeving
  • Je weerspiegelt jezelf aan de 3 kernwaarden van EnergyVision: Doelgerichtheid, integriteit en transparantie

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Wat bieden we jou?

Je maakt deel uit van een dynamisch team waarbij je zelf veel inspraak hebt, dit onder begeleiding en ondersteuning van je leidinggevende en collega’s. We bieden je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen, in flexibele werkomstandigheden.

Tewerkstelling in Gent

Solliciteren

Evert-Jan Arryn
09 383 82 96
jobs@energyvision.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht