Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



HR Officer (parttime)


Functie

Druk mee je stempel op het HR beleid in onze groeiende organisatie!

Welkom bij OQEMA Benelux!

OQEMA is een toonaangevende speler in de chemische distributie-industrie. Als nummer 7 van Europa zorgen we dagelijks voor een veilige en efficiënte levering van onze hoogwaardige chemische producten aan onze klanten in de Benelux regio.

OQEMA Benelux is onderdeel van de OQEMA Group en telt 3 operationele vestigingen in de Benelux. De afgelopen jaren is OQEMA Benelux sterk gegroeid. Ons team van 90 medewerkers staat klaar om onze klanten steeds opnieuw een goede service te bieden van uit onze vestingen in Son, Pelt en Houthalen.

Vanuit HR willen we onze medewerkers ook de topservice bieden die ze verdienen. Vanuit HR willen we actief bijdragen aan onze teamspirit die maakt dat OQEMA een bedrijf is waar het aangenaam is om te werken.

Om onze ambities waar te maken, zijn we op zoek naar een gedreven HR officer (parttime 50 – 60%) voor onze site in Pelt.

Jouw rol:

Als HR officer ben je in eerste instantie verantwoordelijk voor het zorgvuldig verwerken van de HR administratie, waaronder payrollverwerking en contractbeheer, beheer werving en selectie en uitzendkrachten, beheer diverse HR processen zoals onboarding, training, performance appraisal.

Daarnaast krijg je de kans om deel te nemen aan diverse HR projecten en werk je nauw samen met de HR manager en de HR assistant in Nederland.

Wie zoeken we?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma HR of gelijkgesteld door ervaring.
  • ž Je bent communicatief, positief ingesteld en legt gemakkelijk contact met medewerkers
  • ž Goede kennis van de Belgische sociale en arbeidswetgeving en bereid up-to-date te blijven.
  • ž Discretie en vertrouwelijkheid zijn vanzelfsprekend voor jou.
  • ž Je werkt nauwkeurig en hebt goede organisatorische vaardigheden.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een uitdagende en afwisselende functie met ruimte voor eigen inbreng.
  • žE en prettige werksfeer, open bedrijfscultuur met hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
  • žE en marktconform salaris, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en een gunstige verlofregeling.

Heb je goesting om actief mee te werken aan én deel uit te maken van onze OQEMA family? Bezorg ons je cv en motivatiebrief via sofie.simons@oqema.com .

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma HR of gelijkgesteld door ervaring.
  • ž Je bent communicatief, positief ingesteld en legt gemakkelijk contact met medewerkers
  • ž Goede kennis van de Belgische sociale en arbeidswetgeving en bereid up-to-date te blijven.
  • ž Discretie en vertrouwelijkheid zijn vanzelfsprekend voor jou.
  • ž Je werkt nauwkeurig en hebt goede organisatorische vaardigheden.

Aanbod

Een deeltijdse job van 20 - 24 uren bij voorkeur te presteren in 4 - 5 dagen.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een uitdagende en afwisselende functie met ruimte voor eigen inbreng.
  • žE en prettige werksfeer, open bedrijfscultuur met hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
  • žE en marktconform salaris, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en een gunstige verlofregeling.

Solliciteren

Sofie Simons
0477703000
sofie.simons@oqema.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht