Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


Functie

Zoek je een rol waarin je niet alleen verantwoordelijk bent voor de correcte verwerking van lonen, maar ook een sleutelrol speelt in het ondersteunen van onze medewerkers en het optimaliseren van onze payroll processen? Lees dan zeker verder!

Jouw taken:

  • Voorbereiding van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezigheden.
  • Administratieve verwerking van A tot Z van onze in- en uitdiensten.
  • Beheer van personeelsdossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegelden.
  • Up-to-date houden van alle relevante personeelsgegevens.
  • Ondersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutaties.
  • Beheer van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen enz.
  • Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen.

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring in payroll, bij voorkeur bij een sociaal secretariaat of interne personeelsdienst.
  • Je hebt een grondig begrip van fiscale en sociale wetgeving met betrekking tot loonsverwerking.
  • Je bent nauwkeurig, collegiaal en discreet
  • Ervaring met Group S en internationale tewerkstelling is een pluspunt.

Kan je bovendien op de volgende vragen volmondig “Ja!” antwoorden?

  • Het doolhof van vakantiegeld is voor jou rechttoe rechtaan?
  • Het verschil tussen een vermindering en een vrijstelling bedrijfsvoorheffing is voor jou evident?
  • Wist je al dat de bijzondere bijdrage niet zo bijzonder is?
  • Bellen de RVA medewerkers naar jou voor uitleg over loopbaanverloven of tijdskredieten?

Ideaal! Lees zeker verder en weet dat je bij ons alle kansen en ondersteuning krijgt om nog méér te leren. Nog niet helemaal daar, maar wel gebeten om dit allemaal te leren? We helpen je graag!

  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

  • Een mooi salaris i.f.v. leeftijd & ervaring
  • Een 40-uren werkweek op basis van een voltijds rooster met 12 ADV-dagen
  • Werk je liever 4/5e? Ook dat is bespreekbaar!
  • Ruime glijtijden waarbij 1 dag thuiswerk/week eveneens mogelijk is
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, verzekeringen, internet-kosten, CAO90 bonus, etc.
  • Opleidingsmogelijkheden en groeikansen (Master Your Magic, hé)
  • Plezante evenementen zoals teambuildings, kerst- en vakantieborrel, familiedag, nieuwjaarsreceptie ...

Solliciteren

Sien Olbrechts
0485534131
sien@oconnect.be

Solliciteren