Job 32 van 63


Report this listing

Solliciteren



Vliegend Consulent Middelkerke/Oostduinkerke


Functie

Als consulent dienstencheques ben je de rechterhand van de kantoorverantwoordelijke.

Contracten opstellen, Dimona-aangiftes indienen, planningen tot in de puntjes beheren, … Jij ontfermt je met passie en precisie over de administratie van het dienstenchequekantoor. Daarnaast vervul je een commerciële rol en volg je klanten en contracten haarscherp op. Jongleren met de planning? Klachten of vragen professioneel tackelen? Sure! Jij speelt kort op de bal, houdt het hoofd koel en begeleidt klanten en huishoudhulpen constructief naar een oplossing op maat.

Jouw profiel

Gestructureerd, stressbestendig en klantgericht. Jij bent het allemaal!

Een dienstenchequeconsulent is van vele markten thuis. Meer dan naar je diploma’s, zijn we bij Easy Life benieuwd naar de drive en dynamiek die je aan de dag legt. Ben jij uit het juiste hout gesneden om onze kantoren in Middelkerke en Oostduinkerke te versterken? Doe de check!

  • Jij blinkt uit in administratie en werkt hypernauwkeurig. Half werk? Daar ben je allergisch voor! Als echte goalgetter ben je pas tevreden wanneer alle puntjes op de i staan.
  • Klantvriendelijkheid staat voor jou met stip op één. Jij gaat voor de extra mile en doet met plezier nét dat tikkeltje meer.
  • Jij spreekt vloeiend Nederlands en drukt je vlot uit in het Engels en Frans. Spreek je een aardig mondje Pools, Portugees of Arabisch? Een pluspunt!
  • Een ontevreden klant of plotse planningswijziging: jij staat sterk in je schoenen, denkt oplossingsgericht en bewaart de rust op stressvolle momenten.
  • Jij bent een rasechte positivo en opgewekte collega. Klanten en huishoudhulpen met een big smile verder helpen? Ab-so-luut.
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Hit the button & join the Easy Life family!

Sta je te popelen om ons team te vervoegen? Perfect! Bij Easy Life kan je rekenen op een aantrekkelijk loonpakket met gsm, laptop, hospitalisatieverzekering en bonussysteem. Toffe collega’s en plezante afterworks zitten standaard bij je paycheck. Tot snel!

Solliciteren

Oyen Peggy
0487522105
peggy.oyen@easylifedc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht