Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, positieve en gedreven assistant die de Manager van Customer Operations zal ondersteunen.
We zijn op zoek naar een Assistant die de Manager van Customer Operations Telenet zal ondersteunen.
Ben jij de (ervaren) kracht die op managementniveau ondersteuning biedt op het vlak van agendabeheer, het opzetten van vergaderingen, notuleren en mailboxbeheer? Als ideale kandidaat ben je enthousiast, pak je zaken proactief en met veel energie op, werk je met de nodige zorgvuldigheid, efficiëntie en discretie.
Rapporterend aan de manager, meer bepaald de Tribe Lead, zal je deel uitmaken van een team van gedreven professionals dat het managementteam vormt van de Customer Operations Telenet Tribe. De missie van de Customer Operations Telenet Tribe (vaak ook wel de Telenet front-office genoemd) is om: "bedrijven, freelancers en particuliere klanten te versterken in de digitale wereld door menselijke interacties". We hebben het hier o.a. over de Telenet winkels, de contact centers en over social media interacties. En wanneer we het hebben over menselijke interacties, dan praten we altijd over zowel verkoop als service. We gaan echt "tot het uiterste voor onze klanten".
Jouw verantwoordelijkheden als Assistant
Onze ideale Assistant
Wat we te bieden hebben