Job 14 van 20


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende Checkinatwork


Functie

Functie

Als administratief medewerker Checkinatwork heb je volgende verantwoordelijkheden:

  • Dagelijkse controle checkinatwork van alle werven, eigen personeel en het personeel van (buitenlandse) onderaannemers en (laten) oplossen van de RSZ opmerkingen - foutmeldingen
  • Opvragen, digitaal klasseren en controleren van verschillende documenten van buitenlandse arbeidskrachten / zelfstandigen zoals A1, Limosa, basisveiligheidsopleiding, verblijfskaart, gecombineerde vergunning, bijlage 3 – 8 -19, aansluiting sociale kas, aandelenregister, ... Hiertoe kan u vlot mailen in de Franse of Engelse taal.
  • Backup voor aangiften art 30bis - melden van onderaannemers
  • Aanspreekpunt naar de werfleiders toe i.v.m. vragen over checkinatwork - verplichte aanwezigheidsregistratie in de bouw bij werken in onroerende staat. U specialiseert zich helemaal in deze materie met hulp van de HR verantwoordelijke.
  • Verdiepen in wettelijk kader rond checkinatwork en beantwoorden van vragen door RSZ
  • Af en toe werken wij in het weekend (+/- 5 à 10 keer per jaar). Dan volgt u kort die werf op van thuis uit en probeert u de meest dringende zaken op te lossen (de rest kan wachten tot maandag maar mag je niet vergeten).

Jouw profiel

  • Je hebt een TSO of bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Sterke affiniteit met de (wegen)bouw is een extra troef
  • Een sterke troef is dat u al ervaring zou hebben met de verplichte aanwezigheidsregistratie bij werken in onroerende staat in de bouw, doch is niet noodzakelijk. De wil om bij te leren is belangrijker.
  • Je hebt een goede kennis MS office Excel, Word & Powerpoint
  • Je hebt een zeer goed kennis van het Nederlands en het Frans, zowel geschreven als gesproken.
  • Je bent zeer nauwkeurig en georganiseerd, je volgt uw vragen op en stuurt desgevallend herinneringen tot het in orde is
  • Je hebt een niet aflatende inzet, verantwoordelijkheidszin en intrinsieke motivatie om deze administratieve taken dagelijks 100% naar behoren uit te voeren (er staan namelijk grote boetes op voor de firma als hogervermelde zaken niet in orde zijn). Kandidaten met uitstelgedrag … gelieve zich te onthouden!
  • Je bent flexibel naar werkuren toe
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Er wordt een interne opleiding en begeleiding voorzien
  • Een motiverend en marktconform loonpakket
  • Groeps-, invaliditeits- en hospitalisatieverzekering
  • Smartphone + abonnement
  • Maaltijdcheques
  • Flexibel uurrooster
  • Een toffe werksfeer in een collegiale omgeving

Solliciteren

Jeroen Evens
0473 95 21 54
jeroen.evens@willemeninfra.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht