Het Customer Care Team staat dagelijks de bankagenten, makelaars en klanten bij in het beantwoorden van al hun telefonische en schriftelijke vragen betreffende de door de Bank aangeboden producten zoals Home- en Mobile banking, kredieten, rekeningen, spaar- en beleggingsproducten,... In dit kader zal je als Contactcenter medewerker Digital trachten zoveel mogelijk vragen onmiddellijk telefonisch te beantwoorden aan de hand van de beschikbare tools. Je geeft daarnaast ook geschreven ondersteuning (via e-mail) aan diezelfde doelgroep. De meest voorkomende vragen hebben betrekking op:
Je analyseert de vraag- en/of probleemstelling en gaat gericht op zoek naar de beste oplossing. Bij dossiers die buiten je expertiseveld treden of complexer zijn, maak je de correcte doorverwijzing naar de aangewezen dienst/collega. Je brengt de gestelde vragen in kaart door een grondige administratieve opvolging, waarbij je wederkerende problemen en/of patronen signaleert om structurele oplossingen te kunnen voorzien. Ook geef je input voor procedures, nieuwsberichten en informatie omtrent de werking en het gebruik van toestellen, kaarten, applicaties,... via de daartoe bestemde kanalen. Dit betekent tevens dat je jezelf op de hoogte houdt van nieuwe ontwikkelingen en evoluties in je domein.
Contact Expert is al 25 jaar de nummer één op het gebied van klantenrelaties in België.
Kiezen voor een carrière bij Contact Expert betekent kiezen voor een boeiende, dynamische en gevarieerde baan die elke dag nieuwe uitdagingen biedt. Je treedt binnen in de fascinerende wereld van de communicatie waar teamwork de sleutel is.
Contact Expert voert een gelijkekansenbeleid. Wij garanderen een objectieve selectieprocedure en werven onze werknemers uitsluitend aan op basis van hun vaardigheden.
De groep stimuleert de interne mobiliteit en biedt reële ontwikkelingsmogelijkheden in verschillende vakgebieden.
Een fantastische werkervaring! Een werkomgeving waarin we een pionier zijn met de invoering van Smartworking . Jij als medewerker bepaalt samen met je team waar je welk werk uitvoert, op kantoor of thuis. Zo kom je tot een flexibele invulling van je werkweek en werkplek zodat je een goed evenwicht kan houden tussen werk- en privéleven. Vrijheid, verantwoordelijkheid en vertrouwen zitten in ons DNA. Een uitgebreid opleidings- en ontwikkelingsaanbod met opportuniteiten voor interne mobiliteit die je de kans geven je carrière in eigen handen te nemen. Een stimulerende werkplek en werkuitrusting. Een competitief verloningspakket met een waaier aan aantrekkelijke voordelen.
Locatie : Sylvain Dupuislaan 251, 1070 Anderlecht
Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55