Als klantendienstmedewerker voor het grootste drinkwaterbedrijf in Vlaanderen kunnen klanten jou contacteren om vragen te stellen of uitleg te vragen over diensten of producten.
Je streeft naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficiëntie.
Together for better connections
In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.
Plaats van tewerkstelling: Leuven of Hasselt
Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55