Job 18 van 36


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker De Watergroep


Functie

Als klantendienstmedewerker voor het grootste drinkwaterbedrijf in Vlaanderen kunnen klanten jou contacteren om vragen te stellen of uitleg te vragen over diensten of producten.

  • Als adviseur help jij iedere klant dan ook met de grootste zorg verder. De vragen gaan voornamelijk over facturen en watermeters.
  • Daarnaast detecteer je gemakkelijk de behoeften van klanten en speel je hier goed op in.
  • In elk contact ga je voor de best haalbare klantbeleving.

Je streeft naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficiëntie.

Jouw profiel

  • Actief en klantgericht luisteren ben je een echte kei in ?
  • Je beschikt ook nog eens over een sterke mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands
  • Heb je al een eerste ervaring binnen een gelijkaardige functie?
  • Teamspirit is belangrijk; hier gaan we voor, jij ook?
  • Multitasking en proceduregericht werken zitten in jouw genen?
  • Spellingsfouten krijgen bij jou geen kans en je bent een krak in administratie.
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Particulieren
  • Key accounts opvolgen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop

Aanbod

Bedrijfsinfo

Together for better connections

In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.


  • Duurtijd: Interim contract met optie vast
  • Werkuren: maandag tot vrijdag 9u - 17u
  • Verloning: competitief loon met maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering vanaf de 3e maand in dienst. Bijkomende extralegale voordelen bij vast contract zoals en dertiende maand.

Plaats van tewerkstelling: Leuven of Hasselt

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren