Job 9 van 14


Report this listing

Solliciteren



Assistent winkelmanager Dreambaby regio Roeselare


Functie

Als assistent winkelmanager bij Dreambaby zorg je samen met de winkelmanager voor een vlot reilen en zeilen van de winkel en help je alles tot in de puntjes te organiseren. Als team zorgen jullie ervoor dat toekomstige ouders gerust aan hun nieuw avontuur kunnen beginnen. Een afwisselende job bij dé babyspecialist van het land.

Wat doe je als assistent winkelmanager bij Dreambaby:

  • Als assistent ben je de rechterhand van de winkelmanager: jullie zorgen er samen voor dat de operationele doelstellingen behaald worden. Is de winkelmanager afwezig? Dan ben jij de eindverantwoordelijke.
  • Samen met je collega’s zorg je voor een warm onthaal bij Dreambaby.
  • Je geeft het goede voorbeeld op de werkvloer en motiveert collega’s.
  • Je spart mee over ideeën om de klantervaring te verbeteren en onze klanten een uitstekende service te bieden. Je bent een voorbeeld voor je collega’s in klantgerichtheid.
  • Je volgt de verkoopcijfers op samen met de winkelmanager en zorgt ervoor dat de winkel goed draait.
  • Je bereidt de uurroosters en planningen voor.
  • Je geeft nieuwe collega’s een warm onthaal en helpt ze inwerken.

Jouw profiel

  • Ervaring – Een diploma is mooi meegenomen, maar bij ons telt vooral de goesting om bij te leren en je interesse in de babysector. Ervaring in een winkelomgeving is een pluspunt.

  • Leiderschapsskills – Je vindt het belangrijk dat mensen zich goed voelen op de werkvloer. Je weet teamleden op een positieve manier te motiveren. Wanneer nodig, durf je ook beslissingen nemen.

  • Communicatief – Je kan jouw feedback, suggesties en gedachten helder overbrengen aan collega's.

  • Klantvriendelijkheid – Je adviseert klanten met een glimlach en inspireert hen met je vakkennis.

  • Flexibel – Variërende uurroosters maken deel uit van je job. Je werkt meestal op zaterdag maar geniet dan van een vrije dag in de week.

  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)

Aanbod

  • Uitdaging en taakvariatie – Van het begeleiden van nieuwe collega’s tot het opmaken van uurroosters: elke dag is anders!

  • Verantwoordelijkheid – Jij bent verantwoordelijk voor de goede werking van de winkel als de winkelmanager afwezig is.

  • Aantrekkelijke verloning - Naast een brutoloon, krijg je extralegale voordelen zoals het recht op een (elektrische) bedrijfsfiets, maaltijdcheques, 13e maand, een hospitalisatieverzekering en winstdeelname. Bovendien geniet je van verschillende voordelen bij winkels en partners van Colruyt Group.

  • Doorgroeimogelijkheden – Met de juiste ingesteldheid en talent kan je doorgroeien naar een leidinggevende functie.

Bedrijfsinformatie

Bij Colruyt Group kan je anders werken. Jij staat als mens centraal en dat merk je meteen. Zo kan je je vaardigheden scherpstellen dankzij onze ontwikkelingsgerichte aanpak en intern doorgroeien als je dat wilt. Of je nu analist, winkelmedewerker, marketeer of technieker bent, bij ons vind je vast een job die perfect bij je past.

Colruyt Group gelooft in de kracht van diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie. Iedereen is welkom om te solliciteren bij Colruyt Group en we bieden iedereen gelijke kansen.

Solliciteren

Delphine Vandelanotte
02/363.53.43
chiara.dedoncker@colruytgroup.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht