Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR Business Partner


Functie

Als HR Business Partner denk je op strategisch niveau mee met de directie, ondersteun je de operationele HR-afdeling en geef je, binnen de kaders van wet- en regelgeving, advies over bedrijfsvoering en personeelszaken. HR & Personeelsmanagement zorgen voor een proactieve bijdrage aan de toename van de winstgevendheid van de onderneming.

Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden, waaronder:

  • Efficiënte payroll-administratie via SD Worx, met een focus op naleving van de PC 200-regelgeving, met een maximale inzet van 2 dagen per maand.
  • Fungeren als primair HR-aanspreekpunt voor medewerkers.
  • Een strategische sparringpartner voor het management, waarbij je beslissingsbevoegdheden hebt en waardevolle inzichten biedt die bijdragen aan het succes van de organisatie.
  • Het leveren van waardevolle expertise aan de directie, die helpt bij het nemen van belangrijke beslissingen en het anticiperen op toekomstige uitdagingen.
  • Adviseren van teamleiders en directie op verschillende HR-gebieden, met een focus op talentmanagement, personeelsontwikkeling en retentie.
  • Voortdurende opvolging van sociale wetgeving om ervoor te zorgen dat de organisatie te allen tijde voldoet aan de geldende regelgeving.
  • Actieve betrokkenheid bij wervings- en selectieprocessen, waarbij je zorgt voor een soepel verloop en het aantrekken van talent bevordert.
  • Beheer & implementatie van veranderingsprocessen binnen de organisatie.
  • Het bevorderen van employer branding-initiatieven om onze reputatie als organisatie te versterken en aantrekkelijk te maken.
  • Samenwerken met het bedrijfsmanagement om HR-processen op een efficiënte en effectieve manier te beheren en te verbeteren.
  • Faciliteren van een gestroomlijnde onboarding-ervaring voor nieuwe medewerkers, met als doel een vlotte integratie in het team en de organisatie.
  • Opvolging van het HR-budget en het verzorgen van maandelijkse rapportages.

Jouw profiel

  • We zoeken een HR-professional met 5 tot 10 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Een bachelor-niveau vormt de basis voor jouw capaciteiten en groeipotentieel binnen ons team.
  • Je durft teamleaders en directie te challengen en deinst niet terug van nieuwe uitdagingen.
  • Je beheerst het Nederlands vloeiend en hebt ook een goede kennis van het Frans.
  • Je beschikt over uitstekende coachings- en communicatievaardigheden, waarmee je in staat bent om teams te begeleiden en te inspireren.
  • Daarnaast heb je een scherp strategisch denkvermogen en ben je in staat om HR-initiatieven te vertalen naar meetbare bedrijfsresultaten.
  • Overleg en sociale dialoog met de personeelsleden of hun vertegenwoordigers organiseren
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Opstellen en beheren van personeelsfiches
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • HR-activiteiten aansturen: Rekrutering
  • HR-activiteiten aansturen: Opleiding
  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Carrièremanagement
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Beheer van salarissen
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Administratief beheer van de werktijd
  • Meewerken aan het opstellen van de strategische doelstellingen van de organisatie
  • Personeelsbeheer controleren of uitvoeren: Individuele dossiers van werknemers beheren (vakantiedagen, bedrijfsgeneeskunde, ...)
  • Met externen (tewerkstellingsdiensten, scholen, bedrijven, ...) onderhandelen over acties, akkoorden, overeenkomsten en deze opvolgen
  • HR-activiteiten aansturen: Sturen van verandering
  • HR-activiteiten aansturen: Kwaliteitsverbetering
  • De personeelsadministratie superviseren
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • HR-activiteiten aansturen: Personeelsadministratie
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren

Aanbod

We bieden jou;

  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Een 40-urenwerkweek met 12 ADV dagen.
  • Een flexibel uurrooster waarbij thuiswerk bespreekbaar is.
  • Een compleet salarispakket met tal van extralegale voordelen (waaronder wagen & tankkaart).
  • Een uitdagende functie in een gemotiveerd, jong & ambitieus team.
  • Een aangename bedrijfssfeer met mooi groeipotentieel.

Solliciteren

Sien Olbrechts
0485534131
sien@oconnect.be

Solliciteren