Functie
Telefoons aannemen en verwerken
In-en uitchecken van de gasten
Vragen en verzoeken van de gasten beantwoorden en uitvoeren
Sales departement ondersteunen
Hulp bieden waar nodig ( vergaderzalen, restaurant, ontbijt)
Facturen voor de boekhouding voorbereiden
Jouw profiel
Sociaal
Perfecte kennis nederlands, kennis engels en noties frans en duits zijn een voordeel
Zelfstandig kunnen werken
Betrouwbaar
Flexibel
Klantvriendelijk
-
De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)
-
Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
-
De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
-
De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)
-
De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
-
De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren
-
De klanten verwelkomen bij hun aankomst
De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
-
De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
Aanbod
Werken in een aangename omgeving met een flexibel uurrooster.
Solliciteren
Monique D'hondt
093268500
management@biznishotel.be