Sinds 1880 is Facq, een Belgisch familiebedrijf in permanente ontwikkeling, de specialist in badkamer, verwarming en systemen voor energiebesparing . Facq staat voor een omzet van bijna 270 miljoen euro en stelt meer dan 720 medewerkers tewerk in 38 verkooppunten, 17 showrooms en 3 logistieke centra.
Wat is je missie bij Facq?
Binnen de expeditiedienst van ons magazijn bied je administratieve en operationele ondersteuning.
Je staat mee in voor het klassement van de documenten en je zorgt dat de bestelbons bij de juiste ploeg in het magazijn terechtkomen.
Nadien controleer je dat de bestellingen door het magazijn zijn afgewerkt.
Je ondersteunt je collega's bij de voorbereiding van de vrachtwagenritten en je maakt de leveringsdocumenten klaar voor de chauffeurs.
Je bewaakt het gehele proces tot de levering van de goederen op de eindbestemming.
Je grijpt in waar nodig om problemen te voorkomen of op te lossen, in samenspraak met de chauffeurs.
Wie zoeken wij?
Je bent een administratieve duizendpoot en houdt ervan in een team te werken.
Je werkt georganiseerd en nauwkeurig. Je bent sterk in plannen.
Je bent communicatief, tweetalig NL/FR en je kan je gemakkelijk aanpassen aan de verschillende contacten.
Je bent bereid te werken volgens een wekelijks wisselend uurrooster van 06u tot 14u30 of van 13u30 tot 22u.
Om de 4 weken werk je op zaterdag van 08u00 tot 16u00.
Wat bieden wij?
Een uitdagende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf, waar het steeds mogelijk is om intern te evolueren.
Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen, zoals maaltijdcheques, groepsverzekering,
Permanente opleidingen die je toelaten je potentieel verder te ontwikkelen.
Myriam SWINNEN
myriam.swinnen@facq.be