Job 18 van 21


Report this listing

Solliciteren



Management Assistent


Functie


Functieomschrijving:

  • Je beheert en volgt de agenda's op;
  • Je staat in voor de opmaak van presentaties in functie van vergaderingen
  • Daarnaast behartig je administratieve taken, zoals contractbeheer;
  • Tot slot zorg je voor een vlotte samenwerking tussen collega’s;

Profiel

  • Je bezit een Bachelor of bent gelijkgesteld door ervaring
  • De kennis van het office pakket wens je nog extra aan te scherpen
  • Je kenmerkt jezelf door een sterk ontwikkelende teamgeest en ziet het als een persoonlijke uitdaging om anderen te helpen

Aanbod

  • Een aangename sfeer stimuleert niet enkel de samenwerking op werkvlak, maar ook op persoonlijk vlak

*

  • De dagelijkse taken bieden niet alleen afwisseling en uitdaging , maar dragen ook bij aan blijvende motivatie en de ontwikkeling van diverse vaardigheden.

*

  • Je kan rekenen op een marktconforme verloning met extralegale voordelen .
  • Profiteer van ondersteuning en ontwikkelingsmogelijkheden voor een succesvolle carrière.

*

  • Flexibiliteit zodat jij je werk aan kan passen op persoonlijke behoeften en verplichtingen

*

  • Ze bieden werkzekerheid en groeimogelijkheden op de lange termijn, zodat je een mooie toekomst tegemoet gaat.

*

  • Er wordt ook buiten het werk aan de aangename sfeer gewerkt, door leuke teambuildings.

Dienstverband: Deeltijds

Verwachte uren: Niet minder dan 28 per week

Extralegale voordelen:

  • Bedrijfscomputer
  • Bedrijfswagen
  • Ecocheques
  • Tankkaart
  • Thuiswerkopties

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • 13e maand
  • Vakantiegeld

Ervaring:

  • Management Assistant: 1 jaar (Vereist)

Taal:

  • French (Vereist)
  • Dutch (Vereist)

Werklocatie: Fysiek

  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren

Solliciteren

Andrea Van Autgaerden
0493 23 12 60
andrea.vanautgaerden@jobs2work.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht