Voor een hele toffe werkgever zoeken we een onthaalbediende die ook een stuk offerte-opmaak behartigt.
Je bent verantwoordelijk voor het onthaal en de telefonie en geeft telkens de boodschap door aan de betrokken persoon (elke voormiddag).
In de namiddag neemt jouw back-up de telefoons aan en ben je verantwoordelijk voor het opmaken van offertes en voor het toevoegen van alle nieuwe leads in Navision.
Je maakt de projectnummers aan eens het project definitief is en deelt ook alle info via Sharepoint met de interne collega's.
Aan de hand van een plan ga je de offerte correct opmaken en ook voorzien van de juiste prijzen. Hiervoor word je intern opgeleid door een collega dus ervaring is geen must.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vergaderzalen en alles wat de post aangaat.
Jouw profiel
Je bent in het bezit van een bachelor-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
Je praat een mondje Frans en Engels.
Je zal werken met Excel en Navision dus alle ervaring is mooi meegenomen.
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Kopieerwerk verrichten
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Aanbod
Je komt terecht in een heel leuk bedrijf met een toffe sfeer en fijne collega's.
Je kan rekenen op een marktconforme verloning.
Je werkt voltijds of 4/5de (minium 30 à 32 u/w) maar bent sowieso aanwezig op woensdagnamiddag.