Job 24 van 48


Report this listing

Solliciteren



Medewerk(st)er Onthaal + Offerte-opmaak | Voltijds of 4/5


Functie

Voor een hele toffe werkgever zoeken we een onthaalbediende die ook een stuk offerte-opmaak behartigt.

  • Je bent verantwoordelijk voor het onthaal en de telefonie en geeft telkens de boodschap door aan de betrokken persoon (elke voormiddag).
  • In de namiddag neemt jouw back-up de telefoons aan en ben je verantwoordelijk voor het opmaken van offertes en voor het toevoegen van alle nieuwe leads in Navision.
  • Je maakt de projectnummers aan eens het project definitief is en deelt ook alle info via Sharepoint met de interne collega's.
  • Aan de hand van een plan ga je de offerte correct opmaken en ook voorzien van de juiste prijzen. Hiervoor word je intern opgeleid door een collega dus ervaring is geen must.
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vergaderzalen en alles wat de post aangaat.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je praat een mondje Frans en Engels.
  • Je zal werken met Excel en Navision dus alle ervaring is mooi meegenomen.
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

  • Je komt terecht in een heel leuk bedrijf met een toffe sfeer en fijne collega's.
  • Je kan rekenen op een marktconforme verloning.
  • Je werkt voltijds of 4/5de (minium 30 à 32 u/w) maar bent sowieso aanwezig op woensdagnamiddag.

Solliciteren

Caroline Houtsaeger
0478336499
caroline@uma-hr.be

Solliciteren