Job 30 van 40


Report this listing

Solliciteren



Deskundige arbeidsrechtbank Leuven


Functie

DESKUNDIGE DOSSIERBEHEER INGESCHAKELD IN DE PRIMAIRE PROCESSEN

Aan de slag gaan als deskundige staat gelijk aan een job met een gevarieerd takenpakket.

Jouw belangrijkste taken als deskundige bij de arbeidsrechtbank Leuven zien er als volgt uit:

  • Je bent administratief en juridisch dossierbeheerder, gespecialiseerd in de collectieve schuldenregeling. Hierbij zorg je ervoor dat de dossiers correct administratief worden afgehandeld en met bijzondere aandacht voor de interne controlemaatregelen. Bijvoorbeeld: De opvolging van de ontvangst van de jaarverslagen, de opvolging van de minnelijke aanzuiveringsregelingen, de toepassing van artikel 38 van de Taalwet in gerechtszaken etc.
  • Je beantwoordt vlot en correct vragen van burgers, advocaten, maatschappelijke diensten en andere partners.
  • Als deskundige zal het belangrijk zijn dat je je eigen kennis gedurende je loopbaan blijft ontwikkelen. Zo zal je de werking van de dienst kunnen optimaliseren. Je krijgt hier alle kansen toe en je volgt hiervoor interne en externe opleidingen. Deze kennis geef je ook door aan minder ervaren en nieuwe collega’s in jouw rol als peter of meter.
  • Je bent een netwerker. Binnen de collectieve schuldenregeling ontwikkel je informele contacten om informatie en ‘best practices’ uit te wisselen met de andere arbeidsrechtbanken.
  • Je bent verantwoordelijk voor 1 of meerdere ondersteunende processen teneinde bij te dragen tot de realisering van de operationele doelstellingen van het beheersplan van de arbeidsrechtbank Leuven.
  • Je bent flexibel. Indien de continuïteit van de dienst het vereist, voer je de taken uit die door de wetgever exclusief aan de toegevoegde griffier heeft voorbehouden (art. 329 Ger.W.).

Zie vacaturebericht.

Jouw profiel

Gedragsgerichte

  • Groepsgeest creëren en bevorderen door zijn/haar mening en ideeën te delen en door bij te dragen aan de oplossing van conflicten tussen collega's.
  • Een flexibele houding aannemen ten aanzien van en inspelen op veranderende omstandigheden en diverse situaties.
  • Beschikken over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en de verantwoordelijkheid op zich nemen voor de correctheid van ondernomen acties.

Pluspunten

  • Goede kennis van de courante M365 applicaties (Teams, Word, Excel, Outlook).
  • Stappen ondernemen voor cliënten of organisaties bij overheids- en privé-instellingen
  • Juridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)
    Regelingen opmaken
  • Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)

Solliciteren

Lidwina Kam
016/21.46.61
po.leu.ar@just.fgov.be

Solliciteren