Job 19 van 36


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker Telenet


Functie

De administratieve vragen van onze businessklanten met twee handen aanpakken, of er je tanden in zetten? Kan jij perfect Nederlands en Frans? Bij ons mag je 100% jezelf zijn. Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Als een echte Sherlock Holmes ga je op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten en probeer je om hen in één contactmoment verder te helpen. Door oprechte interesse te tonen en proactief de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra oplossingen/diensten de klant nodig heeft. De partnershiprelatie die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als klantendienstmedewerker af en toe ook een mooie geste mag doen? ‘t Zal wel zijn.

Jouw profiel

Voel jij je aangesproken? Voor ons contact center zoeken we vertrouwensband-bouwers en geboren helpers die geen onderwerp uit de weg gaan. Een diploma of niet: dat maakt voor ons geen verschil – zolang jij het verschil maar wil maken voor onze klanten.

  • Je kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken in het Nederlands en Frans ;
  • Je bent flexibel van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u ;
  • Je redeneert logisch en denkt ‘digital first’;
  • Je hebt commerciële flair, sterke communicatieve vaardigheden en een warme persoonlijkheid;
  • Je werkt zelfstandig, maar aarzelt ook niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken;
  • Je wil groeien en nieuwe dingen leren;
  • En to slot, je past je flexibel aan klanten aan, en aan hun situaties en noden.
  • Klanten: Bedrijven
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Key accounts opvolgen
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Key accounts
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Particulieren
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Bij Telenet geloven we in het enorme potentieel van de digitale wereld en zijn we vastberaden om onze klanten en bedrijven te helpen om steeds voorop te blijven in het digitale tijdperk. We willen een maatschappij bouwen waarin mensen ervan kunnen genieten om samen te leven en werken, en zo de eindeloze mogelijkheden van de digitale wereld te omarmen voor een betere levenskwaliteit. We streven ernaar om onze klanten de beste connectiviteit te leveren, het leukste entertainment en de beste business-oplossingen, op elk toestel, op elk moment, overal.

Technologie is maar technologie, tot we er samen mee vooruitgaan. We zijn ervan overtuigd dat technologie het verschil kan maken.

Om er net dat beetje meer uit te halen en om nog meer betekenisvolle relaties uit te bouwen met onze klanten en de maatschappij.


Als klantendienstmedewerker kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je imperfecties respecteren, maar waar je ook tot 3 dagen per week voor thuiswerk mag kiezen en 2 dag per week werk je in Aalst. Telenet klanten helpen op je pantoffels of op kantoor, en via telefoon of mail? Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. Je krijgt hier zeker nog heel wat extra's:

  • Thuiswerkmogelijkheden;
  • Maaltijdcheques van 8 Euro;
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering;
  • Ecocheques, cadeaucheques, korting op Telenet producten/diensten, ...
  • Direct een vast contract;

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren