Job 30 van 47


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Toepassingsbeheer - ICT Emmaüs


Functie

Je functie

  • De functie van medewerker ICT toepassingen heeft tot doel om gemelde technische storingen op te lossen, de dagelijkse goede en vlotte werking van de toepassing te bewaken, te coördineren en zo nodig wijzigingen aan de toepassingen uit te voeren, na goedkeuring op de CAB
  • je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en implementatie van toepassingen, in nauwe samenwerking met leveranciers en de key-users/eindgebruikers,
  • je geeft binnen projecten de nodige technische ondersteuning waardoor de toepassing ook na projectoplevering geborgd kan worden binnen onze ICT organisatie,
  • je werkt mee aan verbetervoorstellen om de interne werking binnen de dienst te optimaliseren,
  • je staat mee in voor de verdere uitbouw van de documentatiestructuur,
  • Je komt mee in een wachtsysteem. Je bent gemiddeld 7 keer per jaar een week van wacht. (na jouw inwerkingsperiode om de 9 weken)
  • Je hoofdstandplaats is regio Zoersel. Soms (eerder zelden) kan een verplaatsing naar een andere vestiging noodzakelijk zijn. Dit in functie van een meeting of lopend project.

Jouw profiel

Jouw profiel

  • je hebt een bacheloropleiding informatica genoten,
  • je kan terugblikken op minimaal 5 jaar ervaring in een ICT omgeving, ervaring in de medische sector is een pluspunt
  • je hebt basiskennis van systeembeheer & diverse hardware randapparatuur
  • je bent analytisch en je gaat gedreven op zoek naar oplossingen,
  • je houdt van structuur en kan zelfstandig al je taken plannen, opvolgen en verwerken,
  • je werkt zowel zelfstandig als in team
  • Gebruikers begeleiden of opleiden over de nieuwe vakprocessen en toepassingen
  • De werken voor informaticabeheer en -productie superviseren en organiseren
  • Overgaan tot het uitvoeren van functionele en technische verbeteringen
    De applicatie uitrollen (parametrering, opvolging, ...)
  • Interventies van onderhoudspecialisten opvolgen en controleren
  • Toegangsrechten en gebruikersaccounts creëren naargelang de profielen
  • Het verloop van de werken plannen
    Het beheer of de productie van de informaticasystemen uitvoeren

Aanbod

Je contractvoorwaarden

  • Voltijds en een contract van onbepaalde duur
  • Een afwisselende job in een hoog technologische en geavanceerde omgeving
  • Kans op doorgroeien
  • Maaltijdcheques, eindejaarspremie, attractiviteitspremie, groepsverzekering
  • gratis hospitalisatieverzekering met ruime dekking
  • gratis verzekering gewaarborgd inkomen (na vijf jaar anciënniteit)
  • Loon volgens IFIC schaal tussen 13 en 14, al naar gelang de ervaring
  • Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week na inwerking.

Meer weten over de inhoud van deze functie?

Voor bijkomende informatie kan u telefonisch contact opnemen met Patsy Luyten (Hoofdverantwoordelijke toepassingsbeheer) via 0485/98.22.83

Interesse?

Solliciteer online via de link onderaan.
Vergeet zeker geen CV en motivatiebrief toe te voegen.

Solliciteren