Job 29 van 47


Report this listing

Solliciteren



Medewerker gebruikersondersteuning - ICT Emmaüs


Functie

Je functie

  • Je maakt deel uit van het team gebruikersondersteuning en je rapporteert aan de hoofdverantwoordelijke gebruikersondersteuning.
  • Je zorgt voor de goede werking van het informaticapark. Je staat mee in voor de roll-out van het computer- en printerpark, en zorgt voor een goede rapportage in het assetbeheer.
  • Computer en printer hardware heeft voor jou geen geheimen, en je kan zaken vervangen en/of herstellen.
  • Je registreert al jouw acties en alle meldingen in onze service levelmanagement tool.
  • Je werkt mee aan de technologische uitbouw van onze organisatie.
  • Je geeft binnen projecten de nodige technische ondersteuning waardoor systemen ook na de projectoplevering geborgd kunnen worden binnen de ICT organisatie.
  • Je bent voor onze eindgebruikers het aanspreekpunt voor ICT, je capteert hun vragen, storingen en problemen, je biedt hen ondersteuning zowel telefonisch, remote als onsite.
  • Je staat mee in voor de verdere uitbouw van onze documentatiestructuur,
  • Je komt mee in een wachtsysteem, en bent gemiddeld om de 8 weken van wacht.
  • Je hoofdstandplaats is Zoersel. Soms kan een verplaatsing naar een andere vestiging noodzakelijk zijn in functie van een herstelling, ondersteuning, interventie, meeting of lopend project.

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Je bent klantgericht, luistervaardig en hebt een correcte en vlotte communicatiestijl,
  • Je werkt nauwgezet, bent analytisch en gaat gedreven op zoek naar oplossingen,
  • Je bent stressbestendig en kan zowel zelfstandig als in team goed functioneren,
  • Je bent leergierig,
  • Je hebt een opleiding informatica achter de rug, of ervaring in een gelijkaardige rol
  • Interventies van onderhoudspecialisten opvolgen en controleren
  • Een interventie uitvoeren: Vanop afstand
  • Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen
  • Werken met een besturingssysteem: Windows
  • Een interventie uitvoeren: Ter plaatse of bij klanten
  • Controleert en analyseert het verloop van de werken en de werking van systemen, netwerken, tools en randapparatuur
  • Toegangsrechten en gebruikersaccounts creëren naargelang de profielen
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • Het materiaal (station, netwerkuitrusting, randapparatuur, ...) installeren en integreren in de productieomgeving
    De hard- en software configureren
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • Het verloop van de werken plannen
    Het beheer of de productie van de informaticasystemen uitvoeren
  • Technische keuzes aanbevelen
    Een raming opstellen voor de aankoop van informatica apparatuur of applicaties
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Standaardconfiguratie op een werkpost
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Uitrustingen in de klantomgeving
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen
  • De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
  • Kosten en herstellingstermijnen inschatten en een kostenraming voor de interventie opmaken
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • De aard en de oorsprong van incidenten identificeren
    Een diagnose stellen
    Corrigerende maatregelen toepassen
  • Een opvolgsysteem voor voorraden bijhouden (verbruik van losse stukken, ...)
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Je contractvoorwaarden

  • Voltijds en een contract van onbepaalde duur
  • Een afwisselende job in een hoog technologische en geavanceerde omgeving
  • Kans op doorgroeien
  • Maaltijdcheques, eindejaarspremie, attractiviteitspremie, groepsverzekering
  • gratis hospitalisatieverzekering met ruime dekking
  • gratis verzekering gewaarborgd inkomen (na vijf jaar anciënniteit)
  • Loon volgens IFIC schaal tussen 12 en 14, al naar gelang de ervaring
  • Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk na periode van inwerking.

Meer weten over de inhoud van deze functie?

Voor bijkomende informatie kan u telefonisch contact opnemen met Jonas Dieltiens - Hoofdverantwoordelijke gebruikersondersteuning via 0470/22 07 26

Interesse?

Solliciteer online via de link onderaan.
Vergeet zeker geen CV en motivatiebrief toe te voegen.

Solliciteren