Job 16 van 27


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor een afwisselend pakket logistieke en administratieve taken. Je staat o.a. in voor:

Administratieve opvolging en verwerking transportdossiers

  • Aanvullen van informatie (ladinggegevens en kosten) in klantenportalen
  • Opvragen van ladinggegevens en documenten bij onderaannemers
  • Goede communicatie met klanten, collega's omtrent de voortgang van het dossier
  • Opvolging, terugkoppeling in het geval van problemen
  • Controleren van de niet-gefactureerde dossiers

Het volledige facturatieproces van zowel inkomende als uitgaande facturen

  • Pre-facturatie aan onderaannemers
  • Opstellen van verkoopfacturen
  • Inkomende afrekeningsvoorstellen en leveranciersfacturen (onderaannemers) controleren en verwerken

Jouw profiel

  • Je beschikt over een goede kennis van MS Office toepassingen
  • Je hebt een goede talenkennis NL/ENG
  • Je bent georganiseerd, gestructureerd en probleemoplossend
  • Je werkt efficiënt en zelfstandig
  • Je bent een Teamspeler met communicatieve vaardigheden
  • Enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie is een meerwaarde maar geen must
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Een uitdagende functie met ruime eindverantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief. Bij de start ontvang je een
onboardingtraject op maat waardoor je de mogelijkheid krijgt jouw rol binnen de organisatie te leren kennen en word je vertrouwd met je nieuwe functie. Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We bieden een marktconform verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen: groeps- en hospitalisatieverzekering, MC, ecocheques en een bonusregeling.

Solliciteren

Lagast Anje
0498 11 00 10
anje.lagast@hrconsul.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht