Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

  • Het uitvoeren en adviseren van HR & Payroll taken in de volle breedte;
  • Zelfstandig HR-takenpakket op het gebied van recruitment tot onboarding (harmonisatie van)arbeidsvoorwaarden/CAO, beoordelingsronde, People analytics, opleiding & ontwikkeling/loopbaan,
  • ziekteverzuim, wellbeing/ vitaliteit en communicatie-uitingen;
  • Het adviseren en ondersteunen van het (midden)management bij diverse personele aangelegenheden;
  • Uitvoeren van payroll in samenwerking met HR-Shared Service Centre.
  • Betrokken zijn bij diverse Saint-Gobain centrale HR-projecten zoals het medewerkers tevredenheidsonderzoek (Me@saint-gobain), het aandelen-plan, onboarding, People Review en wellbeing projecten;
  • Het oppakken en uitvoeren van verdere digitalisering en optimalisering van HR-processen.

Jouw profiel

• Je hebt een HRM- of gelijkwaardige -opleiding op Bachelor niveau en werkervaring binnen HRM

en payrolling.

• Jij hebt bijvoorkeur ervaring met Blox en AFAS/Profit.

• Je bent contactueel en communicatief sterk (zowel schriftelijk als verbaal) en hebt een dienstverlenende

instelling;

• Je hebt een zakelijk & mensgerichte instelling en weet vertrouwen op te bouwen;

• Je kunt snel schakelen, bent accuraat en actie-& resultaatgericht.

• Je neemt initiatieven en hebt gevoel voor digitalisering.

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

Past deze leuke en veelzijdige functie? En heb je juiste skills? Dan maken we graag met je kennis en horen

graag hoe jij jouw energie en talenten in wilt zetten. Daarnaast maken wij graag van de gelegenheid gebruik

om je meer te vertellen over ons mooie bedrijf, de functie en arbeidsvoorwaarden, zoals:

• 20 verlof- en 12 Adv-dagen (+ anciënniteitsdagen)

• Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering

• Lease-fietsregeling

• Lunch pas & gratis fruit

• Een groot scala opleiding- en doorgroeimogelijkheden binnen Saint-Gobain.

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan gerust telefonisch contact op met Eline Quist (HR Manager BENELUX) via mail HR@weberbeamix.nl

Solliciteren

Eline Quist
02/254.78.54
HR@weberbeamix.nl

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht