Job 20 van 27


Report this listing

Solliciteren



Financieel administratief Bediende


Functie

  • Assisteren bij dagelijkse boekhoudkundige, administratieve taken, oa inboeken van facturen en bankafschriften
  • Ondersteunen bij het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen
  • Ondersteunen bij de voorbereidingen van fiscale aangiftes als BTW, vennootschapsbelasting etc.

Jouw profiel

  • Een diploma in een administratieve of financiële richting en/of relevante werkervaring
  • Je beschikt over voldoende kennis van MS Office toepassingen
  • Je communiceert vlot in het (NL/E) en past je snel aan in een omgeving die continu in beweging is
  • Je bent van nature een teamspeler, en aarzelt niet om de handen uit de mouwen te steken. Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je werk en streeft steeds naar verbetering
  • Je hebt tegelijk oog voor detail en kan zeer nauwkeurig werken
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten

Aanbod

  • Startsalaris op basis van jouw ervaring, diploma en motivatie
  • De mogelijkheid jezelf volledig te ontplooien in een internationale context
  • Wij bieden doorgroeimogelijkheden aan en het volgen van interne/externe opleidingen wordt gestimuleerd
  • Je komt terecht in een hands-on werkomgeving die continu vooruitdenkt, een bedrijf in volle expansie

Solliciteren

Lagast Anje
0498 11 00 10
anje.lagast@hrconsul.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht