Assisteren bij dagelijkse boekhoudkundige, administratieve taken, oa inboeken van facturen en bankafschriften
Ondersteunen bij het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen
Ondersteunen bij de voorbereidingen van fiscale aangiftes als BTW, vennootschapsbelasting etc.
Jouw profiel
Een diploma in een administratieve of financiële richting en/of relevante werkervaring
Je beschikt over voldoende kennis van MS Office toepassingen
Je communiceert vlot in het (NL/E) en past je snel aan in een omgeving die continu in beweging is
Je bent van nature een teamspeler, en aarzelt niet om de handen uit de mouwen te steken. Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je werk en streeft steeds naar verbetering
Je hebt tegelijk oog voor detail en kan zeer nauwkeurig werken
Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
Aanbod
Startsalaris op basis van jouw ervaring, diploma en motivatie
De mogelijkheid jezelf volledig te ontplooien in een internationale context
Wij bieden doorgroeimogelijkheden aan en het volgen van interne/externe opleidingen wordt gestimuleerd
Je komt terecht in een hands-on werkomgeving die continu vooruitdenkt, een bedrijf in volle expansie