Job 17 van 18


Report this listing

Solliciteren



Tweetalig mobiele secretaris.esse voor de consultaties


Functie

De Europa Ziekenhuizen zijn op zoek naar een

Tweetalig Mobiele Secretaris/Secretaresse

Voor de Consultaties

Op de site van St-Elisabeth en St-Michiel


Uw verantwoordelijkheden:

Als mobiele secretaris/secretaresse vervang je op korte termijn secretarissen/secretaressen van de verschillende consultatiesecretariaten.

  • Je staat in voor een kwaliteitsvol onthaal van de patiënten en andere bezoekers, je geeft correcte inlichtingen en instructies
  • Je beantwoordt de interne en externe telefoonoproepen
  • Je beheert de agenda's van de artsen: vastleggen, annuleren, verplaatsen van afspraken
  • Je beheert inkomende en uitgaande post en e-mail
  • Je blijft op de hoogte van nieuwe interne procedures en zorgt ervoor dat deze worden geïmplementeerd
  • Je beheert de materiaalvoorraden
  • Je staat in voor het toezicht op de wachtzaal en verwittigt de veiligheidsdienst bij conflicten
  • Je organiseert de dienstvergaderingen.

Jouw profiel

  • Diploma van bachelor in de gezondheidssector of een diploma medisch secretariaat of gelijkwaardig door ervaring
  • Drietalig NL/FR/EN
  • Ervaring in een ziekenhuisomgeving is een meerwaarde
  • Goede kennis van de standaard informaticaprogramma's en je leert vlot nieuwe ICT-programma’s te gebruiken
  • Sterke communicatieve vaardigheden en collegiaal ingesteld
  • Flexibel, diplomatisch en discreet
  • Nauwkeurige werkmethodiek
  • Zelfstandig
  • Georiënteerd op de patiënt, je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent stressbestendig
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • De wachtdienstregeling doorgeven aan de politie, lokale pers, ...
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
    De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...

Aanbod

We bieden jou een deeltijds contract (50%) van onbepaalde duur aan in een modern en kwaliteitsgericht ziekenhuis. Naast een baremieke verloning die een jaarlijkse salarisverhoging garandeert, een aantrekkings- en eindejaarspremie, alsook werkzekerheid binnen een ziekenhuis dat de patiënt en zijn personeel centraal stelt, bieden wij u :

    • Werken in een ziekenhuis met JCI-accreditatie, de garantie voor een toewijding aan kwaliteitsvolle zorg, patiëntveiligheid en professionele teams
    • Een DKV hospitalisatieverzekering in België en in het buitenland
    • Interne en externe opleidingen die volledig bekostigd worden, met inbegrip van relevante specialisaties en aanvullende masters
    • Gratis taalopleiding in groep of immersie
    • Telefoonabonnement betaald door de werkgever na het slagen voor een tweetaligheidstest
    • Een deel van de kosten van de aangeboden maaltijden wordt betaald door het ziekenhuis
    • 1 extra dag anciënniteitsverlof per 5 jaar, zonder maximumlimiet
    • Terugbetaling vervoerskosten (openbaar vervoer, fiets, auto)

Richt je kandidatuur (motivatiebrief en CV) via onze website!

Solliciteren

Marion SEMPRINI
02 614 21 83
m.semprini@europehospitals.be

Solliciteren