Job 5 van 46


Report this listing

Solliciteren



Customer Success Advisor


Functie

Een rol met ownership waar jij je technische expertise inzet bij vaste klanten om hen strategisch te begeleiden in hun digitale transformatie. Dit alles in een context die gekend staat voor o.a. kwaliteit en transparantie ... Klinkt goed? In ons innovatief IT-bedrijf krijg jij jouw plaats met veel vertrouwen en verantwoordelijkheid.

Jouw day to day als Customer Success Advisor:

  • Je zit op regelmatige basis samen met jouw vaste klanten om hun IT-projecten uit te werken. Jij stelt de scope op en jullie werken samen een roadmap uit. Jouw kennis van de klant en hun vertrouwen in jou zorgt voor een succesvolle samenwerking.

  • De opgestelde roadmap wordt door jou uitgerold en je leidt het project. Natuurlijk kan je hierbij ook rekenen op samenwerking met de interne teams die klaarstaan om van jouw visie een succesverhaal te maken.

  • Dagelijks zet jij jouw technische expertise in om jouw klanten (KMO's en grotere bedrijven regio West- en Oost-Vlaanderen) strategisch te adviseren.

Jouw profiel

  • Als jij jaren met plezier IT-trajecten hebt uitgevoerd en nu wel eens zin hebt om strategisch na te denken over IT-infrastructuur, dan ben jij de perfect fit!

  • Deze volgende stap in jouw carrière wil jij nemen in een bedrijf waar je trots op bent en veel vrijheid kent.

  • Je hebt zin om jouw people skills in te zetten in jouw adviserende relatie met klanten maar ook om met collega's samen te werken naar een gemeenschappelijk doel: toekomstgerichte en innovatieve IT-dienstverlening!

  • Domein: Projectmanagement
  • Domein: Advies over de ondernemingsstrategie
  • De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
    De succesfactoren identificeren
  • Opleidingen geven en begeleiden bij de teams van de opdrachtgever (organisatie, project, management, methodologie, ...)
  • De klant oplossingen voorstellen
    Verbeteringen voorstellen qua organisatie, procedures, middelen, ...
  • Domein: Continue verbetering
  • Studies uitvoeren over de organisatie en evolutie van informatiesystemen
    De implementatie ondersteunen
  • De noden van de klant analyseren
    De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen
  • Domein: Beheer van de klantenrelatie
  • De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
    Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
  • Een project leiden
  • Domein: Sturen van verandering

Aanbod

  • Een IT-dienstverlener die er staat: we bouwen al meer dan mee aan de bedrijven in onze regio en staan voor onze investeringen in innovatie en in onze medewerkers.

  • Waarom niet deel uitmaken van een IT-bedrijf met visie en een heel menselijke manier van ondernemen? Je werkt in een flexibel en transparant systeem gebaseerd op vertrouwen;

  • Je stapt een team binnen waar samenhorigheid heerst, waar we vaak van een genieten, en we door in te zetten op elk van onze sterktes.

Solliciteren

Hera Vanneste
+32 56 73 11 21
jobs@conxion.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht