Job 1 van 3


Report this listing

Solliciteren



Bediende orderverwerking


Functie

Ben jij op zoek naar een veelzijdige baan waarbij je jouw organisatorische talenten kunt laten zien én waarbij je ook nog eens de kans krijgt om klanten persoonlijk te adviseren in onze prachtige showroom? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons dynamische team bij Printcity!

Als orderverwerker ben je de spil in het web van onze operationele processen. Je zorgt voor een vlekkeloze orderafhandeling. Geen dag is hetzelfde en je krijgt de kans om een breed scala aan taken uit te voeren, waaronder:

  • Orderadministratie : Het maken van offertes, invoeren van orders in het boekhoudsysteem en het planningsysteem, bestellen bij leveranciers en het versturen van facturen behoren tot jouw verantwoordelijkheden.

  • Klantenservice : Met jouw vriendelijke en professionele benadering antwoord je telefonisch de vragen van onze klanten en begroet je hen enthousiast tijdens een afhaling in onze showroom.

  • Communicatie : Je houdt klanten op de hoogte van de status van hun orders en verzorgt klantfeedback. Ook zorg je voor een vlotte communicatie met leveranciers, transporteurs en collega's.

  • Administratief beheer : Je verzamelt gegevens van nieuwe klanten en zorgt voor een correcte invoer in ons boekhoudsysteem. Daarnaast houd je klantgegevens up-to-date en beheer je onze mailbox.

Jouw profiel

Wie zoeken wij?

  • Een enthousiaste en klantgerichte teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Ervaring in orderverwerking en/of klantenservice is een pluspunt.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en kunt goed multitasken.
  • Ook leg je gemakkelijk verbanden en ben je bereid om veel bij te leren
  • Kennis van boekhoudsystemen en Microsoft Office is een grote plus.
  • Je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met deadlines.
  • Je werkt snel en nauwkeurig
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De noden van klanten identificeren en offertes opstellen
  • Opvolggegevens van orders registreren
    Een lijst van de beschadigde producten en van defect materiaal opmaken
  • De planning voor de behandeling van de orders opstellen
    Een productieorder creëren of doorgeven aan de betreffende dienst
  • Offertes opstellen rekening houdend met de bestelling
  • Technische en financiële voorstellen uitwerken als antwoord op een offertevraag en oplossingen voorstellen (ontwikkeling van competenties, tools, organisatie, ...)
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • Een systeem beheren: E-mail
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Commerciële relaties opvolgen met klanten die orders geven, aandeelhouders, ...
  • Telefonische oproepen en berichten aan klanten overmaken
  • Commerciële documenten opstellen: Offerte
  • Promotionele acties voeren (mailing, ...)
    Klantenrelaties opvolgen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Offertes voor klanten opmaken
    De prestaties factureren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Administratieve procedures voor de behandeling van orders vastleggen
    Controleren of de administratieve procedures toegepast worden

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving waarin je zowel administratieve als klantgerichte vaardigheden kunt ontwikkelen.
  • Je komt terecht in een familiaal bedrijf.
  • De mogelijkheid om te starten via IBO, waardoor je praktijkervaring opdoet terwijl je wordt opgeleid.
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering, ...

Solliciteren

Jirky Thys
011 36 09 60
katrien@printcity.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht