Job 28 van 31


Report this listing

Solliciteren



Administratief (dossier-)beheerder


Functie

Deze organisatie maakt zorg betaalbaar voor iedereen en zorgt voor de uitvoering van een instantie binnen de federale sociale zekerheid.
Als dossierbeheerder heb je een gevarieerd takenpakket:
  • Je controleert en beslist samen met je collega's de aanvragen van budgetten voor hun leden;
  • Je bent de contactpersoon voor vragen van leden en professionals over de Vlaamse sociale bescherming;
  • In de toekomst ben je bereid om nieuwe tegemoetkomingen van de Vlaamse sociale bescherming aan te leren.

Jouw profiel

  • In het bezit van (minimum) een middelbaar diploma en vloeiend Nederlandstalig;
  • Positief en collegiaal ingesteld;
  • Leergierig en vlot je weg terugvinden in nieuwe informaticatoepassingen;
  • Je werkt nauwkeurig, respecteert deadlines en beschikt over de nodige verantwoordelijkheidszin.
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen

Aanbod

  • Voltijds contract van onbepaalde duur in een stabiele werkomgeving.
  • Een heleboel extralegale voordelen: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekeringen, gratis woon-werkverkeer (openbaar vervoer), parkeermogelijkheid, fietsvergoeding, laptopvergoeding,...
  • Glijdende uren en mogelijkheid tot thuiswerk (tot 2 dagen/week thuiswerk)
  • Een gevarieerd takenpakket en een team van enthousiaste collega's

Solliciteren

Eugène Burtin
info@clovr.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht