Job 14 van 27


Report this listing

Solliciteren



Logistieke ondersteuning - medewerker ontslagteam


Functie

Bij Sint-Trudo staan we dichtbij de patiënt én dichtbij elkaar. Met onze mensgerichte aanpak garanderen wij de beste zorg voor onze patiënten. Door korte communicatielijnen en een warmhartige werksfeer creëren we samen een toegankelijk en open ziekenhuis voor onze medewerkers.

Met onze professionele omkadering, wederzijds respect, stimulerende begeleiding en ruimte voor flexibiliteit tonen we onze betrokkenheid en uiten we ons vertrouwen in elkaar. Zo vormen we samen één team met één doel. Je zal je dus snel een deel van het team voelen en jouw kwaliteiten ten volle kunnen ontplooien. Elke dag kan jij hier een wezenlijk verschil maken voor collega’s en patiënten.

Zo werk je gelukkiger

We zijn op zoek een medewerker ontslagteam voor ondersteuning bij het opruimen en schoonmaken van de kamers teneinde er de hygiëne, orde en netheid te waarborgen. Het takenpakket bestaat uit:

  • Je onderhoudt en ruimt de vrijgekomen kamers op van de patiënten/bewoners volgens de opgestelde procedures.
  • Je reinigt en desinfecteert de vrijgekomen materialen/meubilair en ruimt deze op.
  • Je reinigt en desinfecteert de vrijgekomen bedden en dekt deze op.
  • Je onderhoudt de koffiemachines op de afdelingen.
  • Je vult de linnenkarren aan in functie van de vooropgestelde richtlijnen.
  • Je voert de Legionellaspoelingen uit op de afdelingen.
  • Je ledigt de vuilnisbakken van de diverse lokalen van de instelling volgens de intern opgestelde richtlijnen.
  • Je zet de werkmiddelen klaar om een efficiënt onderhoud mogelijk te maken.
  • Je signaleert aan het diensthoofd onderhoud tekorten aan de onderhoudsproducten voor het aanvullen van de onderhoudskar en de voorraadkamers op de diensten
  • Je contacteert het dienstverantwoordelijke onderhoud bij onregelmatigheden of problemen.

Jouw profiel

Dit zoeken we in jou
  • Je hebt de opleiding " Professionele schoonmaaktechnieken" met succes beëindigd of je kan enkele jaren relevante werkervaring voorleggen.
  • Je kent de regels en procedures over hygiëne, orde en netheid.
  • Je kan werken met de verschillende schoonmaakmiddelen, materialen en -machines.
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent flexibel en een teamplayer.
  • Je draagt orde, netheid en hygiëne hoog in het vaandel.
  • Je bent bereid op zaterdag te werken.
  • Schoonmaakmaterieel schoonmaken en onderhouden
  • Afval verwijderen (huishoudelijk, industrieel)
    Vuilnisbakken en containers naar buiten brengen voor ophaling
  • Toiletten en keukens schoonmaken
    De handdoek- en zeepverdelers bijvullen

Aanbod

En dit zijn je werkgeluksbrengers
  • We begeleiden je de eerste maanden intensief in de vorm van een algemene introductie en een specifieke inwerkperiode op jouw afdeling.
  • Je maakt deel uit van een tof team waarin je collega’s voor je klaar staan.
  • Een veelzijdige en uitdagende job in een aantrekkelijke warmhartige werksfeer binnen een moderne organisatie waar mensen centraal staan.
  • Salaris overeenkomstig het IFIC-ziekenhuisbarema, je relevante anciënniteit wordt volledig overgenomen.
  • Maaltijdcheques 5€/voltijds gewerkte dag (pro rata het aantal gewerkte uren berekend).
  • Groepsverzekering met instap bonusplan.
  • Benefits at work: exclusieve korting bij gerenommeerde merken en bekende pretparken.
Arbeidsovereenkomst
  • Contract bepaalde duur

  • Jobtime: 19u/week - 50%
  • Verloning volgens IFIC-ziekenhuisbarema met aanvullend extralegale voordelen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht