Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Beheerder intrafamiliaal geweld (M/V/X)


Functie

De functei in het kort

Je stelt individuele actieplannen op en voert ze uit.

Meer specifiek ben je verantwoordelijk voor de activiteiten en taken binnen de volgende domeinen:

1. Dossierbeheer :

a) Opstellen van een individueel actieplan:

  • Je neemt kennis van de situatie;
  • Je identificeert de mensen die al aan de situatie werken;
  • Je verzamelt informatie bij de betrokken partners en bij de begunstigden;
  • Je bepaalt de behoeften van de begunstigden en geeft ze voorrang;
  • Je organiseert en coördineert vergaderingen met relevante partners voor casusoverleggen;
  • In samenwerking met de partners stel je een actieplan op waarin je de acties toelicht die je zult ondernemen, net als de termijn en de uitvoerende organisatie.

b) Uitvoering van het actieplan

  • Je zorgt ervoor dat elke partner zijn taak uitvoert;
  • Je volgt de begunstigden regelmatig op;
  • Je gaat om met implementatieproblemen en komt met innovatieve oplossingen;
  • Je coördineert de partners in hun acties;
  • Je organiseert follow-upvergaderingen met de relevante partners en informeert ze over de evolutie van de situatie.

2. Opstellen van documenten: Je stelt documenten, verslagen en notities voor de interne en externe rapportering.

3. Beheer van partnerschappen en communicatie:

  • Je ontwikkelt en onderhoudt partnerschappen om het contact te bevorderen en kwalitatieve casusoverleggen te organiseren;
  • Je geeft advies en ondersteuning aan professionals via de post, de telefoon of een gesprek;
  • Je identificeert en neemt deel aan symposia, opleidingen en conferenties om je netwerk, je kennissen en competenties te onderhouden en te ontwikkelen;
  • Je leidt vergaderingen om de communicatie en de zichtbaarheid van het CIFG te verzekeren.

4. Beheer van operationele taken:

  • Je voert de administratieve taken uit die bij je functie horen;
  • Je draagt bij aan de correcte en regelmatige toepassing van de tools voor planning en beheer;
  • Je archiveert documenten, nota's, notulen, brieven, e-mails, enz. fysiek of digitaal, zodat ze gemakkelijker kunnen worden geraadpleegd;
  • Je organiseert vergaderingen.

Aanvullende informatie:

Interne contacten: Alle personeelsleden van safe.brussels

Externe contacten: Parket, lokale politie, Brusselse verenigingen, jeugdhulp, alle huidige en toekomstige partners van het toekomstige centrum voor VIF, evenals de begunstigden van deze nieuwe dienst.

Graad van autonomie:

Je beschikt over een bepaalde autonomie, maar moet de mening van je overste vragen alvorens beslissingen te nemen. Je deelt de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit en/of de kwantiteit van de geleverde dienst met een derde (meerdere, collega of andere dienst).

Jouw profiel

Wie zoeken we?

Diploma

Je beschikt over een diploma op niveau A:

Diploma hoger onderwijs van de 2e cyclus (bv. masterdiploma, ingenieursdiploma, gespecialiseerd masterdiploma) uitgereikt door een Belgische hogeschool of universiteit, van minstens 60 studiepunten.

Vereiste ervaring

Je hebt minstens 2 jaar relevante werkervaring in het domein van beheer van begeleidingsdossiers op het gebied van psychosociale zorg waarin je ten minste 3 van de volgende 5 taken hebt uitgevoerd:

  1. Opzoeken van informatie over de situaties in het geval van mogelijk geweld
  2. Afnemen van individuele follow-upinterviews met mogelijke slachtoffers
  3. Opstellen van individuele follow-upactieplannen
  4. Uitvoering en opvolging van individuele follow-upactieplannen
  5. Contact opnemen en onderhouden met partners

Alle belangrijke informatie (geaccepteerde diploma's, vaardigheden, belangrijke data, enz.) over deze selectieprocedure is te vinden in het selectiereglement (zie de rubriek selectieprocedure).

Pluspunten

  • Aangezien je in een tweetalige omgeving werkt, is de kennis van het Frans een troef.
  • Ervaring in projectmanagement en kennis van het Engels zijn pluspunten.

  • De leefcontext van de persoon met een zorgbehoefte vaststellen
    Moeilijkheden en mogelijkheden vaststellen
  • Hulp- of ontwikkelingsactiviteiten aan de persoon met een zorgbehoefte voorstellen
    De wijze van uitvoering en begeleiding bepalen

Aanbod

Er is 1 plaats vacant bij Safe.brussels (Gabrielle Petitstraat 6, 1080 Molenbeek)

Je wordt aangeworven als Attaché (niveau A1) met de bijhorende weddeschaal (A101). De minimum aanvangswedde bedraagt € 49 126,91 (bruto jaarsalaris met 2 jaar relevante werkervaring, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Voordelen

  • Je kunt maximaal drie dagen telewerk per week aanvragen. Bij aanvang ontvang je een telewerkpakket: een laptop, een smartphone + abonnement, een extern scherm, een toetsenbord, een computermuis, een headset, een, laptoprugzak, een ergonomische bureaustoel voor thuis, enz,
  • Maandelijkse telewerkvergoeding van € 20 tot € 50 netto afhankelijk van het aantal dagen (minimaal 1 tot 4 dagen per maand)
  • Mogelijkheid taalpremie (€ 600, € 2400 Of € 3200 per jaar, niet geïndexeerd, afhankelijk van het behaalde taalcertificaat),
  • Maaltijdcheques ter waarde van € 8/gepresteerde dag
  • Gratis Abonnement voor de trein en de Lijn/TEC voor woon- werkverkeer
  • Gratis MIVB - abonnement
  • Mogelijkheid om een fietsvergoeding te verkrijgen (35 cent/km)
  • Verschillende Sociale voordelen
  • Hospitalisatieverzekering
  • Vlotte bereikbaarheid via het openbaar vervoer
  • Eindejaarspremie
  • Flexibele werkuren
  • 35 verlofdagen per jaar
  • Dienstvrijstelling tussen Kerstmis en Nieuwjaar

Solliciteren