Job 38 van 41


Report this listing

Solliciteren



HR medewerker Payroll


Functie

Je bent samen met je collega HR-medewerker payroll verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve taken met de nadruk op de loon- en personeelsadministratie. Je taken omvatten onder meer:

  • Je zorgt voor de verwerking van de tijdsregistratie en werkt nauw samen met ons Sociaal Secretariaat, Group S, met als doel het tijdig en correct betalen van de salarissen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie: je houdt de personeelsdossiers up to date met relevante documenten, je volgt verlof & afwezigheden op, je verwerkt wijzigingen zoals aanwervingen, promoties, overplaatsingen en vertrekken.
  • Je assisteert bij HR-rapportage en -analyses door relevante gegevens en statistieken te verstrekken.
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers over salaris, verlofregelingen en andere HR-gerelateerde zaken zoals ons flex plan, warrants, mobiliteit, werkloosheid, loopbaanonderbreking, …
  • Je ondersteunt de HR afdeling bij andere administratieve taken en projecten indien nodig.
  • Je fungeert als key-user van HR-gerelateerde software.

Verder draag je bij aan de voortdurende digitalisering en optimalisatie van bestaande processen en procedures binnen HR en zie je erop toe dat zowel de sociale wetgeving als het interne HR-beleid worden nageleefd.

Jouw profiel

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, waarbij je complexe informatie begrijpelijk kunt overbrengen aan onze medewerkers.
  • Je bent hands-on ingesteld en je werkt goed samen met verschillende interne en externe partijen.
  • Je bent discreet, en werkt georganiseerd en nauwkeurig. Je kunt snel schakelen indien nodig.
  • Je bent service-minded: je gaat proactief aan de slag om individuele vragen van medewerkers van A-Z te beantwoorden.
  • Je bent vertrouwd met de recente Office-applicaties. Kennis van applicaties zoals Presta, Workday, Traxxeo, … is een troef.
  • Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving, bij voorkeur binnen de bouwsector.
  • Je kan aantonen dat je over deze vaardigheden beschikt door middel van relevante werkervaring en/of je haalde een Bachelor in een HR gerelateerde richting.
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

  • Een aantrekkelijke functie, met ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Een ruim aanbod aan opleidingen
  • Een vlakke organisatiestructuur met korte rapporteringslijnen.
  • Een uitstekend loon aangevuld met heel wat extralegale voordelen zoals een smartphone, flexplan, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, e.a. Als je met de fiets of het openbaar vervoer komt komen wij ruim tussen in je vervoersonkosten.
  • Een stevig bedrijf, behorend tot een grote, internationale groep.
  • Een leuk en modern hoofdkantoor, dicht bij het commercieel centrum van Antwerpen, en toch vlot bereikbaar, zowel via openbaar vervoer als met de auto of fiets.
  • Tenslotte organiseren wij regelmatig sportactiviteiten na het werk, wat je de gelegenheid geeft om je collega’s in een andere sfeer beter te leren kennen.

Solliciteren

Yasmina Fahmi
0493737898
yasmina.fahmi@eiffage.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht