Ben jij op zoek naar een boeiende job waarbij persoonlijk contact, administratie en maatschappelijk missie elkaar ontmoeten?
Dan ben jij de klantenbeheerder die wij zoeken!
Lijkt dit iets voor jou? Aarzel niet en lees verder!
Kind en Gezin, Jongerenwelzijn en een deel van het aanbod van het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH) vormen samen Opgroeien.
De missie van Opgroeien is : het recht op kansrijk opgroeien realiseren voor élk kind en élke jongere in Vlaanderen.
De dienstverlening gaat van preventieve gezinsondersteuning, kinderopvang, tot het groeipakket, pleegzorg, adoptie, jeugdhulp en de aanpak van jongeren die delicten plegen. Agentschap Opgroeien kiest expliciet voor een geïntegreerde, multi-expertise aanpak en de samenwerking met heel wat partners. Zo worden gezinnen maximaal ondersteund.
Opgroeien is altijd intens en boeiend. Advies, ondersteuning, begeleiding, opvang of hulp tijdens het opgroeien maakt écht een verschil. Als universeel basisrecht, maar ook als extra duwtje in de rug opdat kinderen, jongeren en gezinnen zich letterlijk en figuurlijk gesteund weten wanneer dat nodig is.
Als klantenbeheerder meldingen en communicatie ben je verantwoordelijke voor de opvolging en terugkoppeling van meldingen en verzorg je de communicatie in nauwe samenwerking met de klantenbeheerder kinderopvang en met ondersteunende functies zoals juristen, intersectorale medewerkers, psychopedagogen, backoffice kinderopvang en de klachtendienst.
Jouw klanten zijn alle melders van klachten, opmerkingen, … uitgezonderd organisatoren van voorzieningen.
Je garandeert een aanpak die aansluit bij de lokale realiteit. Daarom zorg je voor voldoende afstemming en communicatie met de klantenbeheerder kinderopvang en de inhoudelijke coördinatoren. Je werkt samen met de centrale teams. Op die manier geef je voorzieningen hun plaats in de lokale brede leefomgeving van kinderen en gezinnen.
Als klantenbeheerder meldingen en communicatie zit je in looncategorie B111.
Je geniet ook volgende voordelen: