Job 10 van 15


Report this listing

Solliciteren



Klantenbeheerder meldingen en communicatie


Functie

Ben jij op zoek naar een boeiende job waarbij persoonlijk contact, administratie en maatschappelijk missie elkaar ontmoeten?

Dan ben jij de klantenbeheerder die wij zoeken!

Lijkt dit iets voor jou? Aarzel niet en lees verder!

Kind en Gezin, Jongerenwelzijn en een deel van het aanbod van het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH) vormen samen Opgroeien.

De missie van Opgroeien is : het recht op kansrijk opgroeien realiseren voor élk kind en élke jongere in Vlaanderen.

De dienstverlening gaat van preventieve gezinsondersteuning, kinderopvang, tot het groeipakket, pleegzorg, adoptie, jeugdhulp en de aanpak van jongeren die delicten plegen. Agentschap Opgroeien kiest expliciet voor een geïntegreerde, multi-expertise aanpak en de samenwerking met heel wat partners. Zo worden gezinnen maximaal ondersteund.

Opgroeien is altijd intens en boeiend. Advies, ondersteuning, begeleiding, opvang of hulp tijdens het opgroeien maakt écht een verschil. Als universeel basisrecht, maar ook als extra duwtje in de rug opdat kinderen, jongeren en gezinnen zich letterlijk en figuurlijk gesteund weten wanneer dat nodig is.

Als klantenbeheerder meldingen en communicatie ben je verantwoordelijke voor de opvolging en terugkoppeling van meldingen en verzorg je de communicatie in nauwe samenwerking met de klantenbeheerder kinderopvang en met ondersteunende functies zoals juristen, intersectorale medewerkers, psychopedagogen, backoffice kinderopvang en de klachtendienst.

Jouw klanten zijn alle melders van klachten, opmerkingen, … uitgezonderd organisatoren van voorzieningen.
Je garandeert een aanpak die aansluit bij de lokale realiteit. Daarom zorg je voor voldoende afstemming en communicatie met de klantenbeheerder kinderopvang en de inhoudelijke coördinatoren. Je werkt samen met de centrale teams. Op die manier geef je voorzieningen hun plaats in de lokale brede leefomgeving van kinderen en gezinnen.





Jouw profiel

Wie zoeken we

  • Je hebt een bachelorsdiploma of een ander diploma of getuigschrift dat toegang geeft tot niveau B binnen de Vlaamse overheid. De volledige lijst vind je hier: https://overheid.vlaanderen.be/Bijlage02.

  • Je hebt bij voorkeur ervaring als klantenbeheerder of met één van de werkgebieden, kinderopvang of preventieve gezinsondersteuning. Je dient de relevantie van de beroepservaring voor deze betrekking aan te tonen in je sollicitatie.
    Als je het gevraagde diploma niet hebt, kun je toch deelnemen onder bepaalde voorwaarden:
    • Ofwel heb je op het moment van jouw sollicitatie een geldig toegangsbewijs van de VDAB voor deze functie;
    • Ofwel heb je op het moment van jouw sollicitatie een ervaringsbewijs voor deze functie;
    • Ofwel heb je op het moment van jouw sollicitatie een bewijs van beroepskwalificatie voor deze functie binnen de Vlaamse overheid.
  • Studeer je ten laatste af in juni 2024? Dan kun je ook al deelnemen aan de selectie. Als je na de selectieprocedure in dienst mag treden, kan dit van zodra je je diploma hebt behaald.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

Als klantenbeheerder meldingen en communicatie zit je in looncategorie B111.

Je geniet ook volgende voordelen:

  • Uitgebreid opleidingsaanbod
  • Een maaltijdcheque van 8 euro per gewerkte dag
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Aanvullend pensioen
  • Mogelijkheid om hybride te werken
  • Je krijgt 35 dagen vakantie per jaar en bovendien ben je vrij tussen kerstdag en Nieuwjaar.
  • Fietsvergoeding, kilometervergoeding voor dienstreizen en gratis openbaar vervoer van en naar je werk
  • Gratis toegang via de Belga-app tot de Vlaamse kranten en heel wat weekbladen op eigen smartphone of tablet.

Solliciteren