Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll Medewerker


Functie

  • Je behartigt de loonverwerking van onze arbeiders van verschillende sites.
  • Je staat in voor de opmaak van allerlei sociale documenten.
  • Je staat in voor diverse payroll gerelateerde rapporteringen.
  • Je staat in voor de controle en verwerking van mobiliteitsvergoedingen.
  • Je staat in voor de aangiftes van diverse soorten tijdelijke werkloosheid.
  • Je behandelt diverse vragen van het personeel, voornamelijk gerelateerd aan vraagstukken sociaal- en arbeidsrecht.
  • Je bent mede-aanspreekpunt voor de sociale partners.
  • Je rapporteert aan de People Manager.

Jouw profiel

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor HR/Personeelsbeleid of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een goede kennis van het sociaal- en arbeidsrecht.
  • Je kan vlot overweg met MS Office, kennis van eBlox is een grote plus.
  • Je bent Nederlandstalig en hebt ook goede basiskennis van Frans.
  • Je bent een dynamische teamspeler die daarnaast ook zelfstandig kan werken.
  • Je hebt een analytische geest en bent punctueel.
  • Je bent communicatief ingesteld.
  • Je bent diplomatisch en discreet.
  • Je hebt een passie voor alles wat te maken heeft met Hard-HR.
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

  • Je komt terecht in jong en dynamisch team binnen een welgekende, toonaangevende organisatie.
  • Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen.
  • Je krijgt de mogelijkheid om 2 dagen/week van thuis uit te werken.
  • Je werkt in een flexibel uurrooster met 12 ADV-dagen.
  • Om je carrière een boost te geven, krijg je volop de ruimte jezelf te ontwikkelen.

Solliciteren

Sien Olbrechts
0485534131
sien@oconnect.be

Solliciteren