Job 64 van 86


Report this listing

Solliciteren



Inside Sales Medewerker


Functie

Bedrijfsomschrijving

Omschrijf jij jezelf als commercieel talent ? Klantgerichtheid en communicatie stel je hoog in het vaandel? Ben je op zoek naar uitdaging , een gevarieerd takenpakket en een omgeving waar initiatief wordt aangemoedigd?

Onze partner, een familiebedrijf dat internationaal actief is, is gespecialiseerd in het verhuren van oplossingen inzake industriële machines en wisselstukken. Door een groot assortiment aan producten, wisselstukken en de service die ze aanbieden slagen ze er telkens in service op topniveau aan te bieden. Een snelle groei vraagt om extra werknemers. Daarom zijn ze op zoek naar een Internal Sales medewerker (binnendienst).



Jouw takenpakket zal er als volgt uitzien:

  • Verantwoordelijk voor het verkopen van onderdelen en de uitbreiding van jouw klantenbestand.
  • Dagelijks in contact staan met klanten in de B2B sector en prospecties uitvoeren. Contacten opvolgen horen hier uiteraard ook bij.
  • Administratieve verantwoordelijkheid opnemen: offertes opvolgen en bevestigen, maandelijkse promoties bekendmaken, informatie vergaren en advies geven.
  • Beantwoorden van de binnenkomende telefoons en mails.
  • Teamwork makes the dreamwork! Je werkt nauw samen met jouw collega's die instaan voor de buitendienst en rapporteert steeds aan de sales manager.


Jouw profiel

  • Jouw persoonlijkheid kenmerkt zich met sales driven, klantgericht, communicatief en teamplayer . Je hebt een luisterend oor en weet hoe op de behoeftes moet inspelen.
  • Nederlands, Engels en Frans spreken/schrijven is perfect. Andere talen zijn een nice to have.
  • Met jouw commerciële flair slaag je er steeds in de juiste klanten aan te trekken, verder te helpen en de groei van het bedrijf te garanderen.
  • Je hebt reeds ervaring in een commerciële functie en beschikt over de kennis van de sales flow.
  • Moeilijkheden ga je nooit uit de weg. Je denkt steeds oplossingsgericht om jouw klanten verder te helpen.


  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Bedrijven
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)

Aanbod

  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf dat zowel internationaal als regionaal actie f is waar je vertrouwen krijgt en proactief en zelfstandig werken worden aangemoedigd.
  • Een interne opleiding waarbij ze jou tot expert in je vak willen laten groeien.
  • Betrokkenheid over de hele lijn. Er zijn namelijk korte rapporteringslijnen wat het engagement aanmoedigt en vergroot.
  • Je krijgt een uitdagende en gevarieerde job waarbij de functie stapsgewijs uitgebreid kan worden op basis van je interesses en sterktes.
  • Doordat je werkt in een werkregime van 39 uur, kan je 6 ADV-dagen opnemen per jaar.
  • Jouw verlofdagen en recupdagen neem je op en kan je in overleg met je collega's, naar eigen wens zelf inplannen. Bij voorkeur worden minimum 10 dagen opgenomen tussen midden juni en midden september.
  • Je werkt in een vast uurrooster van maandag t/m vrijdag 8h-12h en 13h tot 17h15. Samen met je collega's sta je in voor de permanentie op vrijdag. O.b.v. een rotatiesysteem werk je op vrijdag tot 17:15 en neem je een andere vaste dag recup vanaf 15:00.
  • De mogelijkheid bestaat om 1 dag per week van thuis uit te werken.
  • Je hebt recht op maaltijdcheques van 8 €/dag. Daar bovenop ook een groeps- en hospitalisatieverzekering .
  • Met een fietsleaseplan , gratis fruit en ergonomische bureaus willen ze inzetten op de gezondheid van hun werknemers.
  • Team staat voorop! Ze houden ervan om de successen samen te vieren. Daarnaast wordt het hecht team verwacht op leuke evenementen zoals een jaarlijkse familiedag, after work drinks, etc.


Solliciteren

Phaedra Debacker
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht