Job 65 van 87


Report this listing

Solliciteren



HR Business Partner


Functie

Bedrijfsomschrijving

Voor onze partner zoeken we een gedreven HR Business Partner om het team te versterken. Hierbij kom je terecht in een bedrijf dat internationaal actief is en bovendien wereldleider is en hierdoor de norm zet op het gebied van innovatie en klantenservice.


Jouw verantwoordelijkheden:

  • Ondersteuning bieden aan de verschillende leidinggevenden (advies op HR-vlak, leiden naar bestaande procedures, hulp bieden in gesprekken, interventie bij conflicten...).
  • Het HR – beleid draag je uit in de verschillende afdelingen.
  • Verantwoordelijk als eerste aanspreekpunt voor syndicaal overleg.
  • Actief deelnemen en vormgeven aan HR-changeprojecten (HRIS, nieuwe procedures/policies...).
  • Begeleiden van de afdelingen in verandering, alsook de projecten met sterke HR-impact.
  • Je bent een partner voor directie en leidinggevenden om HR- en Businessstrategie met elkaar in lijn te brengen.
  • Analyseren van trends in HR-analytics ter ondersteuning van aanpassingen aan het HR-beleid.

Jouw profiel

  • Een Bachelor of Universitair diploma is nodig voor deze functie, bij voorkeur in een richting gedragswetenschappen.
  • Min. 5 jaar ervaring in HR is een must.
  • Je bent autonoom, ondernemend en assertief.
  • Kennis van sociale wetgeving is een vereiste.
  • Ervaring in omgang met syndicale partners.
  • Communicatief vaardig in het Nederlands en Engels .


  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

  • Je krijgt een marktconform loon dat wordt aangevuld met extralegale voordelen.
  • Je werkt met een glijdend uurrooster (starten tussen 7u - 9u30 en afronden tussen 16u - 19u)
  • Je krijgt een mobiliteitsplan waarbij je loon kan inruilen en kan opteren voor een fietslease of wagenlease.
  • Je beschikt over 31 dagen verlof per jaar.
  • Je krijgt een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering (ook mogelijk voor je gezin)
  • Je krijgt maaltijdcheques van 8 euro / gewerkte dag.
  • Je hebt de mogelijkheid tot thuiswerk: 2 dagen/week met thuiswerkvergoeding.

Solliciteren

Phaedra Debacker
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht