Job 65 van 85


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Bedrijfsomschrijving

Onze partner handelt in bio-ecologische bouw-, hout- en isolatiematerialen. De klanten bestaan uit aannemers, architecten, zelfbouwers, etc. die werken met alternatieve maar duurzame bouwmaterialen. Hiervoor zoeken ze een Customer Service Medewerker die uitstekende service kan verlenen aan zowel klanten als collega's.


  • Als customer service medewerker ben jij het primaire aanspreekpunt voor klanten.
  • Je onderzoekt en beantwoordt professioneel en klantgericht vragen van klanten over prijzen en bestellingen, zowel telefonisch als in het Nederlands en Frans .
  • Nauwkeurige opvolging van klantendossiers
  • Je documenteert alle acties in het systeem, waarbij je klanten informeert over wijzigingen en het verdere verloop van hun verzoeken.
  • Als contactpersoon voor onlineklanten bied je ondersteuning bij webshopbestellingen .
  • Je zorgt voor correcties en aanvullingen van klantengegevens in een ERP-systeem om nauwkeurige informatie te behouden.

Jouw profiel

  • Bij voorkeur bachelor denkniveau.
  • Affiniteit met de hout- en bouwsector wordt gewaardeerd.
  • Uitstekende communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands en Frans.
  • Een klantgerichte benadering om de behoeften van klanten te begrijpen en passende oplossingen te bieden.
  • Ervaring met E RP-systemen en administratieve procedures is een pluspunt.
  • Je kan nauwkeurig en gestructureerd werken, met aandacht voor detail.
  • Sterke teamspeler die effectief goed kan samenwerken met interne afdelingen.
  • Commerciële vaardigheden met het vermogen om een balans te vinden tussen de klant en de belangen
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Bedrijven
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Aanbod

  • Vast contract in een stabiele en toekomstgericht houtbouwbedrijf

  • Competitief salaris met extralegale voordelen
  • 32 betaalde verlofdagen
  • Maaltijdcheques 8 € / gewerkte dag
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Fietsvergoeding
  • Een bonussysteem

Solliciteren

Phaedra Debacker
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht