Job 67 van 86


Report this listing

Solliciteren



Aankoop Assistent


Functie

Bedrijfsomschrijving

Onze partner, internationaal marktleider in geautomatiseerde voedingsinstallaties, gaat op zoek naar een Aankoop Assistent ! Word een belangrijk onderdeel van de aankoopafdeling en til jouw administratieve vaardigheden en technisch inzicht naar een hoger niveau!


Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

  • Het aankopen van materialen conform de juiste technische specificaties en hoeveelheden.
  • Je streeft naar de beste prijs-kwaliteitsverhouding.
  • Het bewaken van overeengekomen leveringstermijnen om tijdige projectoplevering te waarborgen.
  • Je volgt de orderbevestigingen van de leveranciers op.
  • Het nauwkeurig verwerken van bestellingen in het ERP-systeem en het bijhouden van de actuele gegevens.
  • Je informeert de betrokken collega's over de status en levering van bestelde artikelen.
  • Actieve bijdrage aan de inkoopstrategie én je blijft up-to-date : kennis van het gamma, nieuwe producten & de leveranciers op de markt.
  • Het opbouwen van een professionele en succesvolle relatie met onze leveranciers.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een Bachelor diploma (of denkniveau) en hebt al enige ervaring in een brede administratieve rol.
  • Affiniteit met techniek en inzichten in aankoopprocessen zijn een must! Je haalt energie uit een ondersteunende rol waarbij je oplossings- en klantgericht handelt.
  • Je bent nauwkeurig & cijfermatig ingesteld!
  • Zowel zelfstandig als in een team werken zijn voor jou bekende terreinen.
  • Je bent flexibel in je denkwijze en aanpak.
  • Je staat stevig in je schoenen en je hebt een professionele houding.
  • Gezien de internationale context, communiceer je vlot in het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je bent vertrouwd met MS Office en hebt ervaring met het werken in een ERP-systeem.
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groothandel
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Key accounts
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)

Aanbod

  • Je krijgt de mogelijkheid om met jouw expertise mee te helpen aan het realiseren van kwaliteitsproducten!
  • Werk in een professionele omgeving waarbij je kunt bouwen op de knowhow en jarenlange ervaring van gedreven collega's.
  • Je krijgt een competitief salarispakket met diverse extralegale voordelen .
  • Onze partner is gemakkelijk bereikbaar en is een groeiend bedrijf met een internationaal cliënteel.
  • Geniet van leuke evenementen zoals zomerse barbecues, sportieve activiteiten en feestelijke bijeenkomsten.

Solliciteren

Anne Van Gerwen
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht