Job 35 van 57


Report this listing

Solliciteren



Winkelverantwoordelijke - Hubo Asse


Functie

Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 160 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega's het verschil kunnen maken!

Voor onze gloednieuwe, ultramoderne Hubo-winkel te Asse zijn we op zoek naar werknemers die het verschil willen maken. Opening van de winkel wordt voorzien in juni 2024.

Hou jij van sociaal contact? En heb je een grote verantwoordelijkheidszin? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Jij bent de drijvende kracht achter de goede sfeer in de winkel door alle medewerkers te motiveren en stimuleren, je neemt de leiding over een team van 5 à 10 medewerkers. Jij ziet het werk en weet prioriteiten te stellen. Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten.

Het bepalen van de commerciële doelstellingen behoort tot jouw takenpakket, daarnaast stel jij alles in het werk om deze targets te behalen. Je beheert de voorraden, werpt een kritische blik op de algemene werking van de winkel en leidt je nieuwe medewerkers op tot volwaardige leden van het team.
Kortom, jij bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de winkel.

Jouw profiel

  • Je hebt al enkele jaren ervaring binnen de DIY-sector of minstens de Retail-sector in een leidinggevende functie.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en uit de slag trekken in het Frans.
  • Je bent een stevige portie verantwoordelijkheidszin en people-skills.
  • Je bent hands-on en kan goed met stresssituaties om.
  • Weekendwerk vormt voor jou geen probleem en je stelt je flexibel op.

Je start met een interimcontract van 38u per week.

  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

Wat bieden we je aan?

Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.

Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconform salaris, kan je ook uitkijken naar een aantal toffe extraatjes. Denk aan maaltijdcheques, ecocheques, jaarpremie, toegang tot het Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.

Interesse?

  • Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op
  • Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht