Over ons
Trevi nv
is sinds 1992 gedreven om zijn steentje bij te dragen aan een beter leefmilieu door de beste oplossing te bieden aan het milieuprobleem van zijn klanten. Met een ervaren team van 190 medewerkers helpen wij onze partners hun activiteiten duurzamer te maken.
Water- en luchtzuivering, mestverwerking, zonnepanelen en biogasinstallaties behoren tot onze specialiteiten
.
We realiseren projecten met een positieve milieu-impact en willen daarnaast ook een duurzame werkgever zijn. We doen dit door een omgeving te creëren waar iedereen zichzelf kan zijn en zich verder kan ontplooien.
Wil jij terechtkomen in een organisatie die streeft naar innovatie, continue verbetering en daarnaast ook nog eens een warme werkgever is? Lees dan vooral verder!
Jobomschrijving
De Trevi Groep (>200 werknemers) is een holding van bloeiende ondernemingen in milieu-en energietechnologie en heeft zich gevestigd als een toonaangevende speler in de markt. Als onderdeel van onze groeistrategie zijn we op zoek naar een ervaren en gedreven aankoopverantwoordelijke om onze aankoopafdeling vanaf de grond op te bouwen . Deze rol biedt een unieke kans voor een professionele en resultaatgerichte expert om een directe impact te hebben op ons bedrijf. Zo realiseer je kostenbesparingen, verhoog je de kwaliteit van aangekocht materiaal en zet je een efficiënt aankoopproces op. In deze functie rapporteer je aan de directie en word je verantwoordelijk voor:
Bij Trevi kom je in aanraking met een gevarieerd scala aan leveranciers, zowel voor projectgerelateerde aankopen (civil works, plastic tanks, chemicals, instrumentation, pumps etc.) als voor meer algemene inkoopbehoeften voor ondersteunende diensten (facilities, IT, fleet etc.).
Als Head of Procurement bepaal je samen met het managementteam de strategie voor het aankoopbeleid. Je creëert en bewaakt het kader, al dan niet in de vorm van contracten, en onderhandelt voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Het eigenlijke bestelproces kan worden overgedragen aan collega-projectleiders of andere direct betrokkenen.
Je ontvangt een competitief loon in lijn met je ervaring, verantwoordelijkheden en opleiding. Dit wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals een groepsverzekering, jaarlijks een pakket ecocheques, maaltijdcheques en de mogelijkheid om een wagen of fiets te leasen. Naar behoefte kunnen er ook opleidingen intern en extern gevolgd worden. De werk-privé balans is voor ons belangrijk en daarom krijg je in een voltijdse functie 12 ADV-dagen. Je werkt in een mooi gebouw te Gentbrugge, naast de Schelde, waardoor je tijdens pauzemomenten kan wandelen of sporten in een groene omgeving, dichtbij Gent centrum. Tot slot zorgen we voor vers fruit en soep, bereid in onze eigen keuken.