Job 16 van 32


Report this listing

Solliciteren



Intern HR Payroll Officer (Antwerpen-Linkeroever)


Functie

Azuro is een HR service provider met vestiging in Antwerpen. Wij bieden diensten aan inzake werving & selectie, recruitment sourcing, interim management, assessment en outplacement. Onze doorgedreven expertise en individuele benadering is onze grootste toegevoegde waarde en tevens een uitstekende reden om met ons kennis te maken.

Azuro rekruteert een interne payroll en HR Officer voor een bedrijf te Antwerpen-Linkeroever.


Jobomschrijving

Je gaat aan de slag bij een internationaal bedrijf dat wereldwijd meer dan 1000 werknemers telt. De vestiging in België telt +-110 werknemers en kent een gemoedelijke en familiaal gerichte werksfeer.
Als HR Payroll Officer zal je binnen de organisatie het aanspreekpunt worden voor alles wat met “harde HR materie” te maken heeft: beantwoorden van vragen mbt sociale wetgeving, comp&ben en de verwerking van de lonen.
Meer uitgebreid omschreven, zal je job het volgende omvatten:

  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van de lonen, in samenwerking met het sociaal secretariaat. Het betreft hier voornamelijk bedienden (PC 200), aangevuld met een beperkt aantal arbeiders.
  • In samenhang hiermee, ben je ook verantwoordelijk voor het administratief beheer van het tijdsregistratiesysteem.
  • Je bent het vast aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle vragen met betrekking tot sociale wetgeving en loonbeleid. Je beantwoordt vragen van personeel en management inzake sociale wetgeving of loontechnische aspecten.
  • Je ondersteunt bij indiensttreding en opstart van nieuwe werknemers (registreren van de juiste informatie, verwerken van de arbeidsovereenkomst,…. ) en je volgt ook uitdiensttredingen op. Je beheert ook aan- en afsluiting met betrekking tot de verzekeringen (vb. groeps- en hospitalisatieverzekering), beheer van fietsleasings, etc… .
Afhankelijk van de interne behoeften, zal je meewerken aan projecten die in aanraking komen met je verantwoordelijkheidsdomein.
Je houdt je op de hoogte van nieuwe evoluties binnen je verantwoordelijkheidsdomein en binnen sociale wetgeving.
Je rapporteert in deze functie aan de HR Manager.

Jouw profiel

  • Voor deze functie kijken wij zowel uit naar junior kandidaten (kandidaten met een eerste ervaring), of senior kandidaten met relevante ervaring in een gelijkaardige typefunctie.
  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie, in een interne rol of bij een sociaal secretariaat.
  • Je hebt kennis van sociale wetgeving en je hebt een zeer goede kennis van de standaard MS Office toepassingen (outlook, word, excel).
  • Je bent analytisch, cijfermatig en nauwkeurig. Daarnaast schrikken deadlines je niet af.
  • Je goede communicatieve vaardigheden stellen je in staat om sociale wetgeving e.d. op een duidelijke manier toe te lichten.

Aanbod

  • Je gaat onmiddellijk in dienst bij het bedrijf met een vast contract van onbepaalde duur.
  • Voltijds contract. Een 4/5e of 4,5/5e tewerkstelling kan mogelijk bespreekbaar zijn.
  • Bruto maandloon, aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, smartphone, laptop), glijdende werkuren en 32 vakantiedagen. Na een inwerkperiode is thuiswerk mogelijk (tot 2 dagen per week).
  • Je gaat aan de slag bij een erg stabiel en financieel gezond internationaal bedrijf met een gemoedelijke werksfeer en erg positieve groeicijfers.
  • Het bedrijf ligt op Linkeroever/Zwijndrecht, maar is erg vlot bereikbaar vanuit Antwerpen-Centrum met tram of fiets. Daarnaast is het ook goed bereikbaar met de wagen, o.a. ook vanuit de brede regio Waasland en omgeving.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht