Job 20 van 20


Report this listing

Solliciteren



Junior boekhouder


Functie

Over ons

Trevi nv is sinds 1992 gedreven om zijn steentje bij te dragen aan een beter leefmilieu door de beste oplossing te bieden aan het milieuprobleem van zijn klanten. Met een ervaren team van 190 medewerkers helpen wij onze partners hun activiteiten duurzamer te maken.

Water- en luchtzuivering, mestverwerking, zonnepanelen en biogasinstallaties behoren tot onze specialiteiten .

We realiseren projecten met een positieve milieu-impact en willen daarnaast ook een duurzame werkgever zijn. We doen dit door een omgeving te creëren waar iedereen zichzelf kan zijn en zich verder kan ontplooien.

Wil jij terechtkomen in een organisatie die streeft naar innovatie, continue verbetering en daarnaast ook nog eens een warme werkgever is? Lees dan vooral verder!

Jobomschrijving

Bij Trevi zijn we trots op onze groei! Om boekhoudkundig onze projecten zo goed mogelijk te kunnen verwerken, zijn we daarom op zoek naar versterking. Ben jij enthousiast over cijfers, facturen, balansen en Excel-sheets? Dan schuilt er waarschijnlijk een boekhouder in jou! Ons team bestaat momenteel uit 2 administratieve collega’s en 6 boekhoud(st)ers. We willen ons team uitbreiden en kijken uit naar een collega die we kunnen opleiden en laten groeien in het takenpakket. Het doel van het opleidingstraject is om uiteindelijk zelf verantwoordelijk te worden voor de boekhouding van één of meerdere vennootschappen (A tot Y).

In het begin zouden we alvast starten met de volgende verantwoordelijkheden:

  • Controleren, opmaken en verwerken van aan- en verkoopfacturen.
  • Bijwerken financiële dagboeken.
  • Meewerken aan de boekhoudkundig-administratieve verwerking van verschillende dossiers.

Jouw profiel

  • Je behaalde een hoger diploma in accountancy.
  • Je bent nauwkeurig, leergierig en proactief.
  • Je kan zelfstandig werken en pikt snel nieuwe informatie op.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en kan communiceren met iedereen binnen het bedrijf.
  • Je kan vlot werken in Excel.
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren

Aanbod

Je ontvangt een loon in lijn met je ervaring, verantwoordelijkheden en opleiding. Dit wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals een groepsverzekering, jaarlijks een pakket ecocheques, maaltijdcheques en de mogelijkheid om een fiets te leasen. Verder ontvang je vanaf jouw eerste dag alle info die je nodig hebt en word je begeleid door een peter of meter. Naar behoeftes kunnen er ook opleidingen intern en extern gevolgd worden.

HR staat voor jou klaar om de nodige bijstand te voorzien. De werk-privé balans is voor ons belangrijk en daarom krijg je in een voltijdse functie 12 ADV-dagen. Hiernaast is er een mogelijkheid tot telewerken na een inloopperiode van 6 maand.

Je werkt in een mooi gebouw te Gentbrugge, naast de Schelde, waardoor je tijdens pauzemomenten kan wandelen of sporten in een groene omgeving, dichtbij Gent centrum. Tot slot zorgen we voor vers fruit en soep, bereid in onze eigen keuken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht