Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Field Service Manager (m/v/x)


Functie

Als Field Service Manager ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief beheren van ons team van service technici, projecten en planning. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de hoogste normen van klantenservice en het behalen van operationele doelstellingen.

Jouw takenpakket:

  • Het beheren, coachen en motiveren van je team
  • Het plannen en coördineren van serviceopdrachten, projecten en reparaties.
  • Het bewaken van serviceniveaus en het continu streven naar verbetering van de dienstverlening.
  • Het beheren van budgetten en het zorgen voor kostenefficiënte operaties.
  • Het opstellen van rapportages en het communiceren van prestatie-indicatoren aan het management.
  • Het onderhouden van nauwe relaties met klanten en het oplossen van eventuele klantproblemen.
  • Het opzetten van nauwe relaties met leveranciers.
  • Het implementeren van best practices en processen om de servicekwaliteit te verbeteren.
  • Het bewaken van de Order to Cash keten & een correct stock beheer.
  • Opstart, opvolging & afwikkeling van klantprojecten.
  • Administratieve ondersteuning & hands on in de context van deadlines.

Jouw profiel

Het ideale profiel:

  • Een bachelor- of masterdiploma in een relevante technische of zakelijke discipline.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen het service- of field service management.
  • Uitstekende organisatorische en leiderschapsvaardigheden.
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
  • Uitstekende communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden.
  • Ervaring op het gebied van field services, stockbeheer, werkbonnen, etc
  • Ervaring op het gebied van project management.
  • Bekendheid met onze branche is een pluspunt.
  • Bereidheid inzake flexibele werktijden indien nodig.
  • Je bent een echte teamplayer, maar werkt zelfstandig op diverse locaties.
  • Je kan je vlot mondeling en schriftelijk uitdrukken in het Nederlands. Engels is een plus.
  • De werking van de logistieke teams superviseren of organiseren (technici, kadeopzichters, magazijnbeheerders, ...)
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie

Aanbod

Ons aanbod:

Je komt terecht in een succesvol internationaal bedrijf met een sterk moederbedrijf achter zich waar professionalisering centraal staat. Verder bieden we jou een:
  • Een uitdagende rol in een dynamisch team binnen een groeiende en gedreven organisatie.
  • Een gedegen opleidingsschema om jouw vaardigheden nog verder te ontwikkelen.
  • Een competitief salarispakket met extra voordelen.
  • 32 verlofdagen voor een voltijds contract.

Wil jij mee het verschil maken bij SULO?

Aarzel niet en laat van je horen door jouw CV en motivatiebrief via onderstaande knop te sturen.We kijken er naar uit om jou te ontmoeten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht