Job 41 van 68


Report this listing

Solliciteren



Assistent winkelverantwoordelijke supermarkt regio Limburg Opglabbeek, Maaseik, Maasmechelen


Functie

  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke heb je de algemene leiding van de winkel en verzorg je de uitstraling van je filiaal.
  • Je maakt op een constructieve manier de bestellingen op van je eigen filiaal.
  • Je voert het beleid door als Assistent Winkel verantwoordelijke betreffende het totale winkelbeeld, de orde en de presentatie van onze artikelen.
  • Je hebt een hands-on aanpak en ondersteunt het team wanneer het nodig is.
  • Je staat in voor de personeelsplanning en het administratief beheer van de winkel.
  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben je mee verantwoordelijk voor het rendement van je eigen filiaal.
  • Je team bestaat uit verschillende verkoop medewerkers, die je op een positieve manier weet te motiveren.
  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke bezit je veel verantwoordelijkheid en rapporteer je rechtstreeks aan de Filiaalverantwoordelijke

Jouw profiel

  • Als Assistent Filiaalverantwoordelijke bezit je een Bachelordiploma of minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie .
  • Ervaring in Retail wordt beschouwd als een pluspunt.
  • Je bent zelfstandig probleemoplosser met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben je een organisatietalent en weet je van aanpakken.
  • Je bent een teamplayer met een goede sociale omgang en hebt geen “9 to 5” mentaliteit.
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen

Aanbod

  • Een functie met een hoge mate van verantwoordelijkheid, vele uitdagingen binnen een snel evoluerende en financieel sterke organisatie gelegen in een filevrije omgeving.
  • Groeibedrijf in een familiale context.
  • Stimuleren van initiatieven en ondernemerschap.
  • Mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling in jouw carrière.
  • Team van gemotiveerde en betrokken collega’s.
  • Competitief salarispakket met lange termijn werkzekerheid.

Solliciteren

Silvia Kolbaba
089/41 00 83
silvia.kolbaba@orkari.be

Solliciteren